مقابل پرسپولیس مساوی نمی خواهیم

پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور:

پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور درمورد دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در خصوص شرایط تیمش، گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس که سال قبل قهرمان جام حذفی و لیگ شد و آماده‌ترین تیم بود؛ داریم. خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم اما قطعاً بازی سختی داریم.

پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور درمورد دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در خصوص شرایط تیمش، گفت:  بازی سختی مقابل پرسپولیس که سال قبل قهرمان جام حذفی و لیگ شد و آماده‌ترین تیم بود؛ داریم. خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم اما قطعاً بازی سختی داریم.
وی در مورد اینکه مدافعان تراکتور به دلیل کُند بودن در بازگشت به مشکل می‌خورند و با توجه به این وضعیت آیا می‌خواهد سبک بازی تراکتور را تغییر بدهد، توضیح داد: خیر. نمی‌توانیم روش بازی‌مان را عوض کنیم و بازیکنان ما کُند نیستند.
سرمربی تراکتور در خصوص آنالیز پرسپولیس و شرایط این تیم، عنوان کرد: هدف ما این است که صاحب توپ باشیم و در اختیار داشتن توپ برای ما خیلی مهم است. در بازی با سپاهان نتوانستیم حفظ توپ کنیم و باختیم. هر باری که نتوانیم مالکیت توپ داشته باشیم، کار برای تراکتور سخت خواهد شد و بازی را از دست می‌دهیم. بازی فردا هم همین است. باید سعی کنیم توپ را در اختیار داشته باشیم که اگر این اتفاق نیفتد، احتمال دارد ببازیم.
وی اضافه کرد: به جز بردن چیز دیگری بلد نیستم و همیشه فقط برای برد به زمین می‌روم. هیچ وقت به من یاد ندادند برای مساوی یا باخت بازی کنم. همیشه برای بردن به زمین می‌رویم  و امیدوارم بازیکنانم نیز همین ذهنیت را داشته باشند زیرا در غیر این صورت به مشکل می‌خوریم. مقابل پرسپولیس اگر برای مساوی به زمین بروید، قطعا می‌بازید. همان کاری که فصل گذشته برابر هر رقیبی در هر زمینی انجام دادیم، باید امسال هم انجام بدهیم و برای انجام بهترین بازی مقابل هر رقیبی به زمین
 برویم.