۸ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت به مرحله بهره برداری می رسد

از سوی شهرداری گلستان؛

شهردار گلستان گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان همزمان با هفته دولت، پروژه‌های عمرانی مختلفی را در مناطق سطح شهر گلستان برای افتتاح و بهره ‏برداری در برنامه های خود دارد.

۸ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت به مرحله بهره برداری می رسد

بهارستان -ذبیح الله اصغری
شهردار گلستان گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان همزمان با هفته دولت، پروژه‌های عمرانی مختلفی را در مناطق سطح شهر گلستان برای افتتاح و بهره‏برداری در برنامه های خود دارد.
به گزارش خبرنگار آفرینش  سید محمد میرزمانی گفت:افتتاح پروژه سالن ورزشی چندمنظوره نام آوران محله قلعه میر، پروژه گلخانه شهرداری واقع در بوستان جنگلی گلستان، پروژه آبهای سطحی شهر گلستان در نقاط مختلف سطح شهر، راه اندازی ساختمان مرکزی شهرداری و افتتاح پروژه سامانسرای شهرداری گلستان، بهره برداری جایگاه CNG و رونمایی از ناوگان جدید حمل و نقل عمومی (30 ون 13 نفره-اتوبوس-تاکسی) با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد تومان برای بهره برداری  آماده افتتاح می شوند.
مدیریت شهری گلستان در ادامه تصریح کرد: ده‌ها پروژه در حال اجرای کوچک و بزرگ دیگر بر حسب نیازهای شهروندان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در سطح مناطق و محلات گلستان در حال  انجام می‏باشد  تا با این مهم بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم شریف گلستانی را رفع کنیم.
ایشان با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌ها باید به محض اتمام آن انجام شود، اضافه کرد:توجه به مسائل شهری در ماه‌های اخیر برای ما فرصتی خلق کرد که علاوه بر شناخت و دقت در زوایای شهر، هدف گذاری ناظر در دو تحول، صورت گیرد؛ نخستین تحول در بخش سخت و کالبدی شهر که با اجرای پروژه های شهری در پی آن هستیم، دومین تحول در حوزه نرم و زیست شهری که بر اساس آن مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار شهرداری قرار دادیم.