مجلس در تصویب قوانین ذره‌ای تحت تأثیر صاحبان منافع قرار نگرفت

قالیباف در صحن علنی:

رئیس مجلس گفت: مجلس یازدهم در تصویب قوانین ذره‌ای تحت تاثیر صاحبان منافع و مافیاهای قدرت و ثروت قرار نگرفت.

مجلس در تصویب قوانین ذره‌ای تحت تأثیر صاحبان منافع قرار نگرفت

رئیس مجلس گفت: مجلس یازدهم در تصویب قوانین ذره‌ای تحت تاثیر صاحبان منافع و مافیاهای قدرت و ثروت قرار نگرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: در ابتدا شهادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت می‌گویم و از این واسطه فیض الهی برای انجام وظیفه بهتر در حل مشکلات مردم استمداد می‌طلبم.رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین وظیفه خود می‌دانم روز مجلس را به صاحبان این روز یعنی مردم شریف ایران تبریک بگویم، ادامه داد: واقعیت این است که مجلس خانه ملت و روز مجلس روز مردم است. ما به عنوان نمایندگان منتخب مردم وظیفه داریم در این روز نسبت به عملکرد خود متناسب با شرح وظیفه‌ای که به ما داده شده است پاسخگو باشیم. بر این اساس مدعی هستم با وجود همه نقاط ضعف امروز می‌توانم از عملکرد مجلس یازدهم متناسب با شرح وظایف مجلس دفاع کنم.
وی افزود: گرچه نتیجه این اقدامات به دلیل ماهیت وظیفه تقنینی مجلس در عین اهمیت بالا، عمدتاً برای مردم ملموس نیست. مجلس یازدهم چنان کارشناسی شده و هوشمندانه مسائل مردم را در دستورکار قانون‌گذاری خود قرار داد که این افتخار را پیدا کرد رهبر معظم انقلاب در سال آخر فعالیت مجلس مهر تأییدی متفاوت بر برآیند کلی کارنامه‌اش بزنند که این لطف ایشان وظیفه ما نمایندگان را نسبت به انجام وظیفه، بهتر سنگین‌تر کرد.
رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان اینکه مجلس فعال و انقلابی مجلسی است که به جای اینکه وقت خود را صرف طرح‌های متفرقه و پراکنده کند، با کمک کارشناسان دلسوز، تحول در قوانین اقتصادی کشور را با تعیین نقشه راهی دقیق، دستور کار خود برای اصلاح میان مدت و بلندمدت اقتصاد کشور قرار داد، افزود: در تصویب این قوانین ذره‌ای تحت تأثیر صاحبان منافع و مافیاهای قدرت و ثروت قرار نگرفت و قوانینی را که باید سال‌ها قبل تصویب می‌شد تا اقتصاد کشور امروز نتایج آن را لمس کنند، با آرایی قاطع تصویب کرد.