زمان و مکان انتقام را نیروهای مسلح ما تعیین خواهند کرد

رئیس‌جمهور:

رئیس‌جمهور گفت: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را دیده و بارها تجربه کرده، ابتکار عمل به دست نیروهای مقتدر مسلح ماست، مکان و زمان را نیز نیروهای ما تعیین خواهند کرد.

 رئیس‌جمهور گفت: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را دیده و بارها تجربه کرده، ابتکار عمل به دست نیروهای مقتدر مسلح ماست، مکان و زمان را نیز نیروهای ما تعیین خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در آیین تشییع شهدای انفجارهای تروریستی کرمان در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را دیده و بارها تجربه کرده است و در  قضایای اخیر هم اطمینان می دهم که دشمن قدرت جمهوری اسلامی را خواهد دید.
وی تاکید کرد: دشمن هم می داند که ایران، امروز ایرانِ مقتدر، قهرمان و صاحب قدرتی است که حاج قاسم برای آن تولید قدرت کرده است.
آیت الله رییسی گفت: نیروهای مسلح مجهز و آموزش دیده به روز برای ما تولید قدرت کرده اند و  از همه مهمتر، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، امت آگاه و با بصیرت مولفه های قدرت در نظام اسلامی هستند.
وی گفت: این شهادت ها و ایثارگری‌ها وظیفه مسئولان را بسیار سنگین کرده و خدمتگزاری خالصانه برای مردم کمترین وظیفه آنهاست؛ مردم یقین بدانند این حضور با معنای آنان و پشتوانه مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن را مستاصل کرده و به همین دلیل مردم بی گناه را
می کشند؛ در غزه زن و کودک را به خاک و خونمی کشند.
 پایان طوفان الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی است
رییس جمهور همچنین گفت: پیروزی حق و از بین رفتن باطل وعده الهی است و ما می دانیم پایان طوفان الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.
وی اظهارداشت: امروز در کرمان، در کنار پیکر شهدا، بدن‌های مجروح و آسیب دیده از ظلم دشمنان و مردمی با بصیرت و انقلابی همیشه در صحنه هستیم و ما هم در کنار مردم کرمان ایستاده ایم.
آیت الله رییسی  افزود: حقد و کینه دشمنان نسبت به حاج قاسم، نام و تصویر او نمایان است زیرا حاج قاسم کار بزرگی در مقابل آنها انجام داده است.
رییس جمهور با بیان اینکه دشمن می خواست بعد از شکل دهی رژیم جعلی غاصب و ۷۵ سال ظلم به مردم فلسطین، کار دیگری را آغاز کند، اظهارداشت: اسرائیل سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود و با سوءاستفاده از نام یهود شکل گرفت.