اولین سردخانه خنداب مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت

با ظرفیت یک هزار تن؛

با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و فعالان بخش کشاورزی شهرستان خنداب؛ اولین سردخانه این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اولین سردخانه خنداب مورد افتتاح  و بهره برداری قرار گرفت

اراک-خبرنگار آفرينش
با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و فعالان بخش کشاورزی شهرستان خنداب؛ اولین سردخانه این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
این سردخانه با ظرفیت یک هزار تن و  ۱۲۰۰ مترمربع فضای سردخانه‌ای در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و تسهیلات دولتی احداث شده و فاز توسعه‌ای آن راه‌اندازی بازارچه و میدان تره‌ بار است.
استاندار مرکزی در آیین بهره‌برداری از این سردخانه اظهار داشت:این شهرستان کماکان ظرفیت توسعه فعالیت‌های صنایع تبدیلی را دارد و سردخانه یکی از حلقه‌های مهم زنجیره تولید تا توزیع است و باید در کنار تولید این بخش هم فعال باشد.
وی ادامه داد:در دو سال اخیر چند سردخانه با ظرفیت بالا در شهرستان‌های ساوه، خمین و اینک در خنداب به بهره‌برداری رسید.
مخلص‌الائمه تأکید کرد: بخش خصوصی فعال و موفق می‌تواند گام‌های بلندی را برای پیشرفت شهرستان بردارد چراکه هر جا مردم در کنار دولت قرار گرفته‌اند کارهای بزرگی انجام شده است و همواره به این هم‌افزایی و همدلی نیاز داریم تا کارهای موثری را به نفع مردم به انجام برسانیم.
این سردخانه با ظرفیت یک هزار تن و  ۱۲۰۰ مترمربع فضای سردخانه‌ای در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و تسهیلات دولتی احداث شده و فاز توسعه‌ای آن راه‌اندازی بازارچه و میدان تره‌ بار است.سالانه ۳۵۰ هزار تن تولیدات بخش کشاورزی شهرستان خنداب است که سهم محصولات باغی  ۱۷۰ هزار تن است و نیاز به سردخانه و صنایع تبدیلی در این شهرستان احساس می‌شود.