بهره مندی ۳۲۵ خانوار از نعمت آب شرب سالم در روستاهای کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آبفاي کرمانشاه:

مدیرعامل شرکت آبفاي کرمانشاه از بهره مندی ۳۲۵ خانوار از نعمت آب شرب سالم در روستاهای کرمانشاه خبر داد.

کرمانشاه-محمدعلی محمدی
مدیرعامل شرکت آبفاي کرمانشاه از بهره مندی ۳۲۵ خانوار از نعمت آب شرب سالم در روستاهای کرمانشاه خبر داد.
رضا داودی با اشاره به افتتاح ۲ پروژه آب رسانی در روستاهای سنقر و کلیایی و جوانرود به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال انجام شده که با بهره برداری از این پروژه‌ها ۳۲۵ خانوار با جمعیتی در حدود یک هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.
وی افزود:اولین پروژه مربوط به روستای مارنگاز شهرستان سنقر و کلیایی بود که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: برای افتتاح پروژه آبرسانی روستای مارنگاز که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)انجام شده، اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است.
داودی به افتتاح دیگر پروژه آبرسانی در شهرستان جوانرود اشاره کرد و گفت:این پروژه در روستای بانی گلان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با بهره برداری از این پروژه، بیش از ۲۵ خانوار با جمعیتی در حدود یکصد نفر از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
وی در پایان گفت: این پروژه آب رسانی شامل اجرای ۲ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع داخل روستا، بهسازی یک دهنه چشمه، ساخت یک باب مخزن به حجم ۲۰ متر مکعب و کنتور گذاری به تعداد ۲۵ دستگاه است.