اولویت‌ بندی بهسازی و مناسب سازی معابر تبریز در سال ۱۴۰۳ بررسی شد

اولویت های پروژه های مناسب سازی و بهسازی پیشنهادی مناطق دهگانه شهرداری تبریز برای سال ۱۴۰۳ توسط کمیته تخصصی بهسازی معاونت فنی و عمرانی شهرداری بررسی شد.

تبریز-توفیقی
اولویت های پروژه های مناسب سازی و بهسازی پیشنهادی مناطق دهگانه شهرداری تبریز  برای سال ۱۴۰۳ توسط کمیته تخصصی بهسازی معاونت فنی و عمرانی شهرداری بررسی شد.
نشست‌های مجزا برای بررسی اولویت های بهسازی و مناسب سازی معابر مناطق برای سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کمیته تخصصی بهسازی و مناسب سازی متشکل از مدیران و کارشناسان معاونت فنی و عمرانی شهرداری و معاونان عمرانی مناطق به همراه مسئولان بهسازی مناطق برگزار شد.
مدیر کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در این جلسات ضمن تشریح الزامات جهت اولویت بندی پروژه های بهسازی و مناسب سازی گفت: بهسازی معابر و مناسب سازی آن برای ناتوان جسمی و حرکتی و سالمندان  یکی از مهمترین مطالبات و دغدغه های شهروندان است که در همین راستا و جهت جلب رضایت شهروندان بهسازی و مناسب سازی معابر از سال های گذشته در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته است.
غلامرضا عندلیب افزود:در سال‏های اخیر بهسازی و مناسب سازی بسیاری از معابر  که در زمره نیازهای اساسی سطح مناطق بودند به ترتیب اولویت اصلاح شدند.
وی تصریح کرد:تردد آسان در شهر برای ناتوانان جسمی و حرکتی و سالمندان نیازمند معابری هموار و یکدست است که باید با برنامه‏ریزی‏های لازم نهایت تلاش خود را در این خصوص به عمل آوریم.
عندلیب از معاونین عمرانی و مسئولان بهسازی مناطق خواست تا بیشترین میزان مطالعه را برای اولویت بندی پروژه های مناسب سازی و بهسازی داشته باشند تا در مرحله اجرا شاهد پیشرفت سریع کارها باشیم.
وی همچنین با تاکید بر اهمیت پارک ها  به عنوان یکی از ظرفیت‏های تفریحی شهروندان افزود:تقویت سرانه نشاط و شادی جهت رفاه حال شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و مناطق باید به موازات احداث پارک‏ها، علاوه بر تامین زیرساخت‏های لازم جهت رفاه حال شهروندان، طرح ایمن‌سازی و بهسازی و مناسب سازی این پارک ها برای ناتوانان جسمی و حرکتی را در دستور کار قرار دهند.