آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ۱۸ اسفند برگزار می‏ شود

آغاز توزیع کارت از ۱۶ اسفند؛

جزییات پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

جزییات پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
به گزارش مهر، آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۲ در بعدازظهر روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.فرآیند برگزاری آزمون ساعت ۱۵:۰۰ آغاز و درب‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
 نحوه و زمان تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون‌ از روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده
بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت مشاهده نقص احتمالی در کارت لازم است مطابق بند «ب» و به حوزه‌ رفع نقص مندرج در بند «پ» این اطلاعیه مراجعه کنند.
 درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:
۱- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد.لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ و ۶ (نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری کنند.
۲- چنانچه داوطلب به بندهای ۷، ۸ و ۹ (مقطع تحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) معترض است می تواند حداکثر تا
۱۸ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام کند و در صورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض است ضرورت دارد در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ براساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مراجعه کند:
الف - چنانچه نسبت به بند ۵ (جنس) معترض هستید.
ب - چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است و یا کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس بوده و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله عکس اشتباه، فاقد مُهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... است، باید در صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه کارت ملی و اصل شناسنامه عکس‌دار و ۲ قطعه عکس ۴×۳ به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مندرج در بند «پ» مراجعه و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این‌صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه تکمیلی، در نظر گرفته شده است.