برگزاری دوره تعمیرات شارژرهای مخابراتی در مجتمع آموزش فنون PSP

دوره تعميرات شارژرهاي مخابراتي PSP با كد TP۳۵۰ در گروه آموزشهاي الكترونيك و مخابرات مجتمع آموزش فنون اهواز برگزار گرديد.

اهواز-محمدي
دوره تعميرات شارژرهاي مخابراتي PSP با كد TP350 در گروه آموزشهاي الكترونيك و مخابرات مجتمع آموزش فنون اهواز برگزار گرديد.
دوره مذكور، كاملاً تخصصي و در زمينه عيب‌يابي و تعمير انواع شارژرهاي توليد شده در شركت دستگاههاي تغذيه الكترونيك PSP مي‌باشد. اهميت اين دوره از آنجاست كه در حال حاضر بيش از يكصد دستگاه شارژر PSP در ظرفيت‌هاي مختلف در ايستگاه‌هاي مخابراتي، واحدهاي بهره‌برداري و مراكز تلفن ستادي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در سرويس عملياتي بوده و طبيعتا همواره تعدادي از اين منابع تغذيه خراب مي شوند؛ لذا  نياز به تعمير خواهند داشت. با وجود واحدهاي تعميراتي در ادارات مخابرات شركت‌هاي پنج گانه و علي‌الخصوص واحد تعميرات مراكز سوئيچينگ و منابع تغذيه در ستاد اهواز، تعداد قابل ملاحظه‌اي از شارژرها و ماژول‌هاي آنها تعمير مي‌گردند اما به دلايلي نظير دانش فني‌ اختصاصي، نقشه‌هاي
پيچيده مداري بردها و تجهيزات و قطعات ويژه دستگاه‌ها، تعدادي از ماژول‌ها جهت تعمير به خارج از سازمان ارسال مي‌شود كه باعث صرف زمان و هزينه قابل توجه مي‌گردد.از اين رو، دوره تعميرات شارژرهاي مخابراتي PSP با استفاده از تجهيزات آزمايشگاه مخابرات مجتمع آموزش فنون اهواز و توسط طراحان مدارات الكترونيكي و سازندگان اين نوع از شارژرها تدريس گرديد و آنها با ارائه نقشه‌هاي مداري و روش‌هاي اصولي و استاندارد، تعمير شارژرهاي PSP را در طول 5 روز بصورت تئوري و عملي به همكاران ذيربط آموزش داده و لذا از نظر مدت زمان، محتوي، نياز سازماني و اثربخشي مي‌توان اذعان كرد كه اين دوره يكي از مؤثرترين دوره‌هايي است كه تا كنون در سطح شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، برگزار گرديده است.