گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

استاندار گیلان مطرح کرد؛

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ماه رمضان و نوروز گفت: گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروز است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ماه رمضان و نوروز گفت: گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروز است.
به گزارش مهر، اسدالله عباسی در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گیلان با تقدیر از مشارکت حماسی مردم در انتخابات اخیر اظهار کرد: مردم گیلان همانند گذشته در رویداد ملی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خلق حماسه کردند.
استاندار گیلان با اشاره به تلاقی ماه مبارک رمضان و عید نوروز اضافه کرد: مقدمات سفرهای نوروزی با تکریم و حرمت سپاری ماه مبارک رمضان فراهم شود.
عباسی با تاکید بر ایمن سازی راه‌های اصلی و فرعی برای تردد مسافرین و گردشگران بیان کرد: ساماندهی علائم مربوط به ایمن سازی راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم تسهیل گری خدمات سفر در ایام نوروز افزود: مسؤولان و اعضای ستاد خدمات سفر با تمام توان زمینه را برای پذیرایی و استقبال از گردشگران و مسافران فراهم کنند.
استاندار گیلان از بهره برداری باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین با حضور رئیس جمهور خبر داد و اضافه کرد: پروژه باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین هفته جاری با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.
عباسی با بیان اینکه گیلان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی با حفظ حرمت رمضان است، افزود:اماکن اقامتی، پذیرایی، هتل‌ها و بومگردی ها در حفظ حرمت ماه رمضان کوشا باشند.
استاندار گیلان با اشاره به گردشگری بودن این استان تصریح کرد: مقدمات تأمین آرد و نان برای مسافران و شهروندان در گیلان فراهم شود.
عباسی از برپایی نمایشگاه‌های بهاره و صنایع دستی در گیلان خبر داد و اضافه کرد:برپایی غرفه‌های فروش محصولات بومی گیلان به ویژه صنایع در ایام نوروز بسیار اهمیت دارد.
وی با تاکید بر نظارت ویژه از بازار رمضان در گیلان افزود:با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برخورد جدی می‌شود.
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پای کار آمدن فرمانداران و شهردار در ستاد تسهیلات خدمات سفر تصریح کرد: عملکرد مدیران و بویژه فرمانداران در خدمات سفرهای نوروزی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
عباسی با تاکید بر شناسایی و علامت گذاری مسیرهای خطرآفرین در محورهای گیلان بیان کرد: مسیرهای خطرآفرین برای گردشگران و مسافران نشان گذاری شود.