آغاز عملیات نصب و راه اندازی سومین کارخانه آسفالت شهرداری تبریز

مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از آغاز عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات سومین کارخانه تولید آسفالت خبر داد.

تبریز-توفیقی
مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از آغاز عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات سومین کارخانه تولید آسفالت خبر داد.
جلیل ابهری گفت:عملیات نصب تجهیزات دستگاه سومین کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز با قابلیت تولید ۱۶۰ تن آسفالت در هر ساعت آغاز شد.
وی افزود:پیرو مساعدت های شهردار کلانشهر تبریز  و شورای اسلامی شهر تبریز، سازمان عمران نسبت به خرید یک دستگاه کارخانه با تولید  ۱۶۰ تن در ساعت اقدام کرد و در همین راستا عملیات اجرایی فونداسیون تکمیل و کارخانه ۱۶۰ تنی با تمامی تجهیزات آغاز شده است.
ابهری اظهار کرد: طی جلساتی که با نمایندگان شرکت توزین گر  به عنوان سازنده کارخانه آسفالت داشتیم، اکیپ نصب تجهیزات در محل کارخانه مستقر بوده و از مراحل نصب و راه‌اندازی را آغاز و همزمان با عملیات نصب و راه اندازی و جهت تسریع در بهره برداری، مراحل اخذ مجوز زیرساخت‏ها از قبیل تامین برق و گاز نیز پیگیری می‏شود.
جلیل ابهری در ادامه از ایجاد مجتمع شماره ۲ آسفالت نیزتصریح کرد:انتقال و نصب کارخانه ۱۲۰ تنی طی سال آتی عملیاتی می شود و این کارخانه به عنوان کارخانجات تولیدی آسفالت شماره دو سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز واقع در اتوبان شهید مهدی باکری در غرب تبریز خواهد بود .
مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری همچنین اعلام کرد:در مورد محل نصب کارخانه ۱۲۰ تنی، بخش اعظمی از محل مجتمع حصار کشی صورت گرفته و علاوه بر مراحل حصارکشی، احداث دیوار سنگی محل نصب کارخانه ۱۲۰ تنی تکمیل شده که عملیات احداث ساختمان های مجاور به عنوان مرکز کنترل و نگهبانی در حال برنامه ریزی جهت اجراست.