«وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود

رئیس جمهور:

رییس جمهور گفت: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.

«وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود

رییس جمهور گفت: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
به گزارش  ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی  در جمع مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی(ره) در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد. این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.
آیت‌الله رییسی افزود: امروز همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی معتقدند این پاسخ اقدامی ضروری، وحدت‌بخش و افتخاری بزرگ برای کشور بود.
 توسعه‌یافتگی مبتنی بر فرهنگ اصیل باشد
وی توسعه‌یافتگی حتمی و ناگزیر است. باید جامعه از توسعه‌یافتگی بهره‌مند شود. اما اگر با حفظ و صیانت از مبانی فرهنگی باشد، هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. حتما باید با استفاده از ابزارهای ارتباطی که امروز در دنیا وجود دارد، در این مسیر بهره بگیریم.
 حل مساله کم آبی در استان سمنان
وی درباره مسائل مرتبط با آب استان سمنان و شهرستان دامغان نیز گفت: با همراهی مردم و مسئولان محلی حل مشکل آب در سراسر استان سمنان را پیگیری می‌کنیم و قطعا این مشکلات حل می‌شود. بخشی از مسائل استان در حوزه آب در همین مدت کوتاه حل شد. اقدامات لازم برای سمنان و شاهرود آغاز شده که در حال انجام است.
رییس‌جمهور با تاکید بر توجه به مدیریت مصرف آب تصریح کرد: یک مساله تأمین آب و مساله دیگر هم مدیریت آب است. مدیریت مصرف آب کمتر از تأمین آب اهمیت ندارد. دولت مدیریت آب را مورد تاکید می‌داند.
آیت‌الله رییسی بیان کرد: مشکل آب پنج هزار از ۱۰ هزار روستایی که ابتدای فعالیت دولت مشکل تأمن آب آشامیدنی داشتند، حل شده است. یعنی عزم دولت برای حل مساله جدی است. اما در کنار این اقدامات زیرساختی باید همه به مدیریت مصرف آب نیز توجه داشته باشیم.