سپاهان مقابل گربه سیاه

هفته ۲۴ لیگ برتر؛

دو دیدار پایانی هفته بیست و چهارم امروز یکشنبه بین تیم های ذوب آهن با آلومینیوم و ملوان باسپاهان برگزار می شود.

دو دیدار پایانی هفته بیست و چهارم امروز یکشنبه بین تیم های ذوب آهن با آلومینیوم و ملوان باسپاهان برگزار می شود.
ذوب آهن در هفته بیست و سوم مقابل سپاهان بازنده شد تا همچنان با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی بماند. آلومینیوم هم هفته گذشته بازی را به استقلال واگذار کرد تا با تفاضل گل کمتر در رده نهم جدول قرار بگیرد و اکنون تقابل همسایه ها در جدول لیگ برای حفظ رتبه تک رقمی و بالاتر رفتن در جدول لیگ برتر است.
ملوان انزلی بعد از باخت مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم حالا میزبان سپاهان یکی دیگر از تیم های قدرتمند لیگ است. قوی سپید خزر این فصل نتایج مطلوبی گرفته و هوادارانش را راضی نگه داشته ولی در آن سوی میدان سپاهان اصفهان با وجود اینکه در حال حاضر 42 امتیاز دارد در رده سوم جدول ایستاده اما هوادارانش خیلی ناراحت و عصبانی هستند. آنها توقع داشتند در این فصل که ستاره های اسمی زیادی را جذب کرده اند به راحتی قهرمان لیگ شوند اما اکنون فاصله زیادی با استقلال و پرسپولیس در جدول لیگ دارند.
از سویی دیگر ملوان تبدیل به گربه سیاه سپاهان در لیگ برتر شده فصل گذشته ملوان با متوقف کردن سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مانع قهرمانی این تیم شد و جام به پرسپولیس رسید در بازی رفت دو تیم در این فصل هم ملوان 3 بر 2 سپاهان را شکست داد و هنوز زردپوشان اصفهانی موفق به شکست ملوان در لیگ برتر نشده اند.