بیش از ۵۰ درصد شانس کسب سهمیه المپیک دارد

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص میزان شانس کسب سهمیه المپیک گفت : از سه المپیک گذشته در دو نوبت سهمیه گرفتیم و یک بار نتوانستیم به المپیک برسیم . ان شاءالله در پاریس نماینده داشته باشیم چون از نظر من بیش از ۵۰ درصد شانس کسب سهمیه المپیک را داریم وبا خودباوری می‌توانیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص میزان شانس کسب سهمیه المپیک گفت : از سه المپیک گذشته در دو نوبت سهمیه گرفتیم و یک بار نتوانستیم به المپیک برسیم . ان شاءالله در پاریس نماینده داشته باشیم چون از نظر من بیش از 50 درصد شانس کسب سهمیه المپیک را داریم وبا خودباوری می‌توانیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.
وی درباره اردوی تیم های پایه تنیس روی میز گفت: همیشه به تیم‌های پایه توجه ویژه‌ای داشتیم و الان هم بچه‌های نوجوانان و جوانان دختر و پسر در اردو هستند و تمرینات طبق برنامه پیش می‌رود و فدراسیون هم از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط ازدو این عزیزان دریغ نخواهد کرد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: تیم ملی بزرگسالان ما هم به  عربستان می‌روند و بعد از آن برای کسب سهمیه المپیک در ازبکستان با سایر حریفان که بسیار هم قوی هستند به رقابت خواهند پرداخت . در شرایط کنونی برادران عالمیان برای رسیدن به المپیک سرشار از انگیزه هستند و در بخش دختران هم دو نفر برای رسیدن به المپیک اعزام می‌شوند.