واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی

مدیر عامل شرکت آبفا استان مرکزی گفت:در سال گذشته ۹ هزارو ۱۷۶ فقره انشعاب آب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شده است.حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه با توسعه شهرها و روستاها، واگذاری انشعاب آب افزایش می یابد، اظهار داشت: طی سال گذشته، ۹ هزار و ۱۷۶ فقره انشعاب آب به متقاضیان جدید واگذار شده است که از این تعداد ۴۹۲۵ فقره در شهرهای استان و تعداد ۴۲۵۱ فقره در روستاها بوده است.

اراک-خبرنگار آفرینش
مدیر عامل شرکت آبفا استان مرکزی گفت:در سال گذشته  
9 هزارو 176 فقره انشعاب آب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شده است.حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه با توسعه شهرها و روستاها، واگذاری انشعاب آب افزایش می یابد، اظهار داشت: طی سال گذشته، 9 هزار و 176 فقره انشعاب آب به متقاضیان جدید واگذار شده است که از این تعداد 4925 فقره در شهرهای استان و تعداد 4251 فقره در روستاها بوده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی يكي از مهمترين اقدامات در حوزه خدمات مشترکین را  هوشمند سازي کنتور های آب عنوان کرد و اظهار داشت: : در راستای کنترل ، مدیریت و بهینه سازی مصارف و‌ همچنین مشاهده آنلاین و تسهیل در فرآیند قرائت کنتور و جلوگیری از هرگونه خطاهای مرتبط با کنترل مصارف ، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با شناسایی دستگاه ها و اماکن پرمصرف ، عملیات تجهیز این اماکن به کنتور های هوشمند را آغاز نموده و تا کنون ١٣٤كنتور هوشمند در سطح استان مركزي نصب شده است .
عباسی سرانه مصرف آب به ازاي هر نفر  در استان را  ٢٠٠ ليتر در شبانه روز اعلام وتاكيد كرد: مديريت صحیح  مصرف آب در جامعه فرهنگ سازي ،جلب اعتماد عمومي و مشاركت همگانی مردم را ميطلبد.
مدیر عامل شرکت آب و  فاضلاب استان مرکزی افزود:٩٩.٩٩درصد جمعيت  شهري و ٩١درصد از جمعيت روستايي از خدمات آب شرب پایدار در استان بهره مند هستند.