دو پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان آغاز شد

با حضور استاندار البرز؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز گفت از ۱۴ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است.

کرج-فرشته خاکپور
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در حاشیه آغاز  عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز گفت از ۱۴ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است.
به گزارش  خبرنگار آفرینش به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، علی زندی فر  اظهارکرد:عملیات اجرایی دو پروژه راهداری  استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز  آغاز شد.
زندی فر افزود: این پروژه ها شامل  پروژه بهسازی و ایمن سازی  جاده قدیم کرج -هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمال شهربه طول 4  کیلومتر به صورت رفت و برگشت  که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی - زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور  خواهد بود.
وی بیان کرد :برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 28  میلیارد تومان پیش بینی شده است .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  البرزدر ادامه  با اشاره  به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است، تصریح کرد:عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر_ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول 2 کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد .
وی خاطرنشان کرد:برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 11  میلیارد تومان پیش بینی شده است .  
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود:تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محورهای مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریعتر ایمن سازی کنیم.