پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد

محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس :

سرخ پوشان پرسپولیس در ۳ هفته پایانی لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان بروند که در دو دیدار میزبان حریفان خود هستند و تنها برای دیدار با شمس آذر باید به استان قزوین سفر کنند.

پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد

 سرخ پوشان  پرسپولیس در ۳ هفته پایانی لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان بروند که در دو دیدار میزبان حریفان خود هستند و تنها برای دیدار با شمس آذر باید به استان قزوین سفر کنند.
محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد سرخ‌ها در دیدارهای اخیر اظهار داشت: خدا را شکر در نیم فصل دوم و با اضافه شدن چند بازیکن تاثیرگذار نتایج تیم بسیار خوب شده و همچنین بازیکنان عملکرد بهتری را نسبت به گذشته از خودشان نشان می‌دهند.
او ادامه داد: دیدارهای باقی مانده را باید بازی‌های فوق حساس عنوان کرد. اولین اشتباه حکم آخرین اشتباه را دارد. بازیکنان و کادر فنی باید هوشیارانه وارد زمین شوند و از جان و دل برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند. نمی‌توان گفت که کدام بازی آسان و کدام دیدار سخت است، اگر هدف قهرمانی است باید با در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین شد.
بنگر در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس برابر استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: خوبی این دیدار حضور هواداران در ورزشگاه آزادی است که به بازیکنان کمک خواهند کرد و امیدوارم همانند دیدارهای اخیر نمایش خوبی را از شاگردان «اوسمار» شاهد باشیم و در آخر بازی به سود پرسپولیس به اتمام برسد.
این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر آرزوی هواداران است که به امید خدا و با تلاش اعضای تیم این اتفاق امسال برای سرخ‌ها اتفاق خواهد افتاد و به عنوان تیم اول ایران پرسپولیس راهی مسابقات آسیایی می‌شود.