برگزاری نمایشگاه آثارهنری، هنرجویان هنرستان شهید چمران نظرآباد

نمایشگاهی از آثار هنری طراحی ، نقاشی و غرفه فروش دستاوردهای هنراسلامی ایرانی، هنرجویان هنرستان شهید چمران شهرستان نظرآباد در سالن این هنرستان برگزار گردید .

نظرآباد -محمد رنجبرکهن
نمایشگاهی از آثار هنری  طراحی ، نقاشی و غرفه فروش دستاوردهای هنراسلامی ایرانی، هنرجویان هنرستان شهید چمران شهرستان نظرآباد در سالن این هنرستان برگزار گردید .
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در بازدید از نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان شهید چمران که به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار شده بود ، برپایی اینگونه نمایشگاه ها را مفید و مثمرثمر خواند.
وی در ادامه بازدید از نمایشگاه ، تاکید کرد:ذوق و استعدادهای هنری این نوجوانان درحوزه طراحی ودوخت ، نقاشی و... هر بیننده ای را به وجد می آورد.
خانم توزنده جانی ادامه داد: بر گزاری نمایشگاه های این چنینی ازسویی انگیزه هنرجویان را در فعالیت های هنری تقویت می کند و ازسوی دیگر استعداد و توانمندی ، همچنین آموخته های هنرجویان را نشان می دهد که درطی سه سال تحصیلی به چه توانمندی هایی دست یافته اند.
ایشان درادامه بازدید طی گفت‌وگو با چند تن ازدانش آموزان و هنرجویان طراحی ودوخت ، ضمن تشکراز مربیان و هنرجویان جهت اجرای برنامه نمایش لباس شب و عروس سه پایه ، از طراحی و دوخت لباس‌های ایرانی اسلامی و لباس های محلی تقدیر نمود.
در ادامه تعدادی از هنرجویان ، مربیان و حاضرین در نمایشگاه درخواستهایی درخصوص پوشش اسلامی ، بخصوص در حوزه بانوان داشتند که  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد با توجه به نیاز بانوان شهرستان به پوشاک اسلامی قول مساعد جهت پیگیری موضوعات مطرح شده داد.