دو بازی باقیمانده بازی‌های مرگ و زندگی است

محمد برزگر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس :

محمد برزگر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر گفت : شمس آذر پر از انگیزه است. این بازی بیشتر از ۳ امتیاز دارد. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند پرسپولیس به صدر جدول برسد اما همه چیز برعکس شد و استقلال صدر را از دست داد. باید مراقب بود که باز هم این اتفاق رخ ندهد.

محمد برزگر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس  مقابل شمس آذر گفت : شمس آذر پر از انگیزه است. این بازی بیشتر از  ۳ امتیاز دارد. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند پرسپولیس به صدر جدول برسد اما همه چیز برعکس شد و استقلال صدر را از دست داد. باید مراقب بود که باز هم این اتفاق رخ ندهد.
وی  خاطرنشان کرد: با این همه ما کاری به تیم رقیب نداریم و فقط باید به بازی خودمان فکر کنیم چرا که دو بازی باقیمانده بازی‌های مرگ و زندگی است. باید در وهله اول شمس آذر را در قزوین شکست دهیم هرچند که زمان زیادی تا این بازی باقی نمانده و باید بازیکنان ریکاوری مناسبی داشته باشند.
برزگر در خصوص اینکه از نظر شما چه تیمی قهرمان خواهد شد گفت: پرسپولیس با کامبکی که مقابل استقلال خوزستان زد به قهرمانی امیدوار شده اما تیمی قهرمان خواهد شد که درصد اشتباهاتش کمتر باشد.