خداحافظی با آبگرفتگی در سلطان‌آباد گلستان با ۵۰۰ متر لوله گذاری جدید!

از سوی شهرداری ؛

شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به شهروندان، پروژه لوله‌گذاری برای هدایت آب‌های سطحی در محلات سلطان‌آباد (انتهای ۲۴ متری شهید چمران) را آغاز کردند.شهردار شهر گلستان، با بیان این خبر گفت:هدف از اجرای این پروژه، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در معابر و مسیل‌های طبیعی این محلات و جلوگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی است.

بهارستان-ذبیح الله اصغری
شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به شهروندان، پروژه لوله‌گذاری برای هدایت آب‌های سطحی در محلات سلطان‌آباد (انتهای 24 متری شهید چمران) را آغاز کردند.شهردار شهر گلستان، با بیان این خبر گفت:هدف از اجرای این پروژه، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در معابر و مسیل‌های طبیعی این محلات و جلوگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی است.
سید محمد میرزمانی در این خصوص اظهار داشت :این پروژه شامل احداث کانال و لوله‌گذاری به طول 500 متر است و با اتمام آن، شاهد روان شدن آب‌های سطحی و بهسازی وضعیت عبور و مرور در این محلات خواهیم بود.
میرزمانی در خصوص مزایای اجرای این طرح اظهار داشت:علاوه بر رفع مشکل آبگرفتگی معابر، اجرای این پروژه عمرانی سبب ارتقای بهداشت عمومی، جلوگیری از ایجاد باتلاق و زیستگاه حشرات موذی و همچنین افزایش طول عمر آسفالت معابر خواهد شد.
شهردار شهر گلستان در پایان از همکاری شهرداری و اهالی محلات سلطان‌آباد در اجرای این پروژه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری شاهد اجرای هرچه بهتر سایر طرح‌های عمرانی در سطح شهر گلستان باشیم.