شهرستان شهریار آماده برگزاری انتخابات است

فرماندار شهریار از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

شهریار-برزگر
فرماندار شهریار از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شهریار، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار گفت:طبق برنامه زمانبندی جلسات مشترک هیات نظارت و اجرایی مستمر برگزار می گردد و عوامل ستاد انتخابات شهرستان نیز در تلاش و تکاپو جهت فراهم سازی مقدمات و بسترهای لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات هستند.
فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به عوامل دخیل در برگزاری انتخابات ادامه داد:بالغ بر ۵ هزار نفر دربرگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت دارند و تعداد ۲۲۰ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار در بخش مرکزی  و تعداد ۴۴ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار در بخش جوقین که در مجموع ۲۷۱ شعبه برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.
فرماندار شهرستان شهریار افزود:با توجه به اینکه امسال روز رای گیری با ۸ تیرماه و روزهای گرم سال مصادف شده پیش بینی های لازم جهت تعبیه وسایل سرمایشی و سایر اقلام لازم جهت رفاه عوامل شعبه و مردم اتخاذ شده است.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان شهریار در خصوص پیش بینی مشارکت مردم شهریاردر انتخابات خاطرنشان کرد:با توجه به مشارکت خوبی که مردم شهید پرور شهریار در انتخابات سال قبل داشتند مطمئنا به حول و قوه خداوند شاهد مشارکت حداکثری مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان شهریار در انتخابات خواهیم بود.