ارائه خدمات با كيفيت به مردم فهيم گيلان لذتي غيرقابل توصيف دارد

مهندس قياسي مديرعامل آب فاضلاب گيلان:

آري سخن امروز ما از مديري كاردان و دلسوز كه پس از كسب موفقيت‌هاي لازم و پشت‌سر گذراندن مراحل اداري ازجمله مجري طرحهاي فاضلاب در شهرهاي آستارا – تالش – انزلي – رشت همچنان چندين سال مدير دفتر اجرايي طرحهاي فاضلاب استان از سال ۸۹ به عنوان معاون مهندسي توسعه استان فعاليت چشمگيری در توسه شبكه هاي آب و فاضلاب در كارنامه به همراه دارد و بالاخره با توانايي كه داشت توانست نظر مديران ارشد وزارتخانه را به خود جلب كند و به عنوان مديرعامل و رئيس هيأت مديره آب و فاضلاب شهري و روستايي گيلان انتخاب گردد.

ارائه خدمات با كيفيت به مردم فهيم گيلان لذتي غيرقابل توصيف دارد

آري سخن امروز ما از مديري كاردان و دلسوز كه پس از كسب موفقيت‌هاي لازم و پشت‌سر گذراندن مراحل اداري ازجمله مجري طرحهاي فاضلاب در شهرهاي آستارا – تالش – انزلي – رشت همچنان چندين سال مدير دفتر اجرايي طرح هاي فاضلاب استان از سال ۸۹
به عنوان معاون مهندسي توسعه استان فعاليت چشمگيری در توسه شبكه هاي آب و فاضلاب در كارنامه به همراه دارد و بالاخره با توانايي كه داشت توانست نظر مديران ارشد وزارتخانه را به خود جلب كند و به عنوان مديرعامل و رئيس هيأت مديره آب و فاضلاب شهري و روستايي گيلان انتخاب گردد.
 البته در اين مدت كوتاه خدمت خود توانسته است با انتخاب تيمي كاردان و برجسته  تحولاتی ایجاد کند و همچنان تلاش دارد تا با ارتباطات صحيحي كه در مركز دارد كليه حق و حقوق معوقه كاركنان شركت خود را به صفر برساند.
 مهندس علیرضا غیاثی در زمينه توسعه شهري خصوصاً كلانشهر رشت مركز استان اشاره داشت و گفت رشد بي‌سابقه شهر ها خصوصاً كلان‌شهر رشت متأسفانه مشكلات زيادي به همراه دارد مثلاً مواد شیمیایی كه وارد رودخانه‌هاي زرجوب و گوهررود مي‌شود يا آبگرفتگي معابر و خيابانها – آلودگي محيط‌زيست و غيره از مشكلات بزرگ توسعه شهري بشمار مي‌رود . البته پيشنهاد مي‌كنم كه در شهرسازي بايد برنامه‌ريزي درست و جديدي پيش‌بيني شود تا نيازهاي شهروندان و حق و حقوق آنان حفظ شود.
مهندس غیاثی مي‌گويد همانطوري كه در مصرف برق مردم عزيز ما پيشقدم شدند و رعايت مي‌كنند همانطور هم لازم و ضروريست در مصرف آب رعايت شود. چون در فصل گرماي تابستان قرار داريم از طرفي استان گيلان مهمان‌پذيرست ميليونها نفر از اقصي نقاط كشور حتي خارج از ايران به اين استان خوش آب و هوا مسافرت مي‌كنند و بايد از آب آشاميدني سالم بهره‌مند باشند پس از همه مردم عزيز انتظار دارم تا در مصرف آب نهايت رعايت را داشته باشند. حتي در اين زمينه برنامه‌ريزي كرده‌ايم تا مشتركين كم مصرف را شناسايي و با ارائه هدايايي آنان را تشويق كنيم.
آري مهندس غیاثی اهل سخنراني و شعار و وعده و وعيد نيست. او كمتر حرف مي‌زند حتي كمتر مصاحبه مي‌كند. اما بيشتر كار مي‌كند و بيشتر در فكر ارائه خدمات با كيفيت به مردم عزيز گيلان است. از مديرعامل آب فاضلاب گيلان سوال كردم تا چه حدي از انتقاد استقبال مي‌كنيد گفت من معتقدم كه اولاً نبايد فقط انتظار به‌به و چه‌چه را داشته باشيم. مطبوعات آئينه مردم است و بايد امين مردم باشد مشكلات و نواقص هم بايد مطرح شود اگر سرپوش بگذاريم هيچگاه تحول نخواهيم داشت. اما ميل دارم اگر خبرنگاری از عملكرد ما انتقادي كرده همانطور پيشنهادي هم ارائه دهند كه چگونه بايد نواقص خودمان را برطرف سازيم. مهندس غیاثی در پايان گفت از همه نمايندگان مردم در مجلس ازجمله دكتر كوچكي‌نژاد و استاندار بومي گيلان كه هميشه يار و ياور ما هستند تشكر و قدرداني به عمل آورد و همچنان از همه همكاران شركت آب و فاضلاب كه بطور شبانه‌روزي فعاليت دارند تا روزي حتي ساعتي يا ثانيه‌اي آب مردم قطع نشود، تشكر مي‌كنم. همچنان افزود من به عنوان خادم مردم هميشه آمادگي دارم تا هرگونه مشكل يا انتقادي داشته باشند با دل و جان بپذيريم و در اسرع وقت رفع مشكل كنم و از رؤساي ادارات شركت آب و فاضلاب در كليه شهرستان‌ها هم انتظار دارم تا به رضايتمندي و تعامل با مردم توجه بيشتري داشته باشند چون ما هر چي داريم از وجود اين مردم مهربان و فهيم است.
لازم است عنوان كنم كه اين پست و مقام به طور امانت به ما تحويل شده است و بايد روزي به مديري ديگر بسپاريم پس هيچ مديريتي دائمي نيست بايد سعي كنيم تا هميشه با مردم باشيم تا ان شاءالله كارنامه قبولي از سوي اين عزيزان به همراه داشته
 باشيم.
خدايا چنان كن سرانجام كار
 تو خشنود باشي و ما رستگار
رشت – سيداكبر خوشحال