واگذاری زمین به خانواده‌های خوش جمعیت در شهرهای جدید

طی روزهای اخیر در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و سهند زمین واگذار شده و در شهر جدید امیرکبیر در قطعات ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری به منظور ساخت خانه‌های ویلایی زمین اهدا شد.

طی روزهای اخیر در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و سهند زمین واگذار شده و در شهر جدید امیرکبیر در قطعات ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری به منظور ساخت خانه‌های ویلایی زمین اهدا شد.
به گزارش ایسنا، شرکت عمران شهرهای جدید، همراستا با طرح نهضت ملی مسکن و در قالب طرح جوانی جمعیت اقدام به واگذاری زمین به متقاضیان فاقد مسکن دارای سه و چهار فرزند می‌کند. در این راستا هفته گذشته در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و سهند واگذاری زمین وجود داشته و در شهرهای جدید اصفهان هفته جاری واگذاری انجام می‌شود. در شهر جدید امیرکبیر با حضور احمد وحیدی ـ وزیر کشور، غفوری ـ مدیرعامل شهرهای جدید و مخلص‌الائمه ـ استاندار مرکزی، زمین‌های ۲۰۰ و ۳۰۰ متری برای ساخت خانه‌های ویلایی به متقاضیان، زمین اهدا شده است.
وحیدی در آیین اهدای زمین‌ به خانواده‌های خوش جمعیت استان مرکزی گفت: در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می‌رسید. همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می‌شد.
 عبور طرح نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد
سعید غفوری ـ مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز در این مراسم بیان کرد: شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد.
به گفته غفوری امروز ساخت و ساز طرح نهضت ملی از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد گذشته و در هفته‌های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت که به برکت خون رییس جمهور شهید محقق شده است. امیدواریم این طرح ملی در سنوات آینده تداوم داشته باشد.
فرزاد مخلص‌الائمه ـ استاندار مرکزی نیز در این آیین اظهار کرد: ۹۰۰۰ واحد مسکونی و  زمین در طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پیش بینی شده که امروز اسناد بیش از ۲ هزار و
 ۱۵۰ واحد در چند شهرستان‌های استان برای طرح جوانی جمعیت تحویل داده خواهد شد.وی افزود:حدود ۲۶۴ واحد مسکونی نیز امروز به بهره برداران و متقاضیان عمدتا در شهرستان ساوه تحویل داده خواهد شد.هفته جاری به صورت وبیناری با سرپرست ریاست جمهوری تعدادی از پروژه‌ها از جمله در حوزه راه و شهرسازی، سلامت، آب‌رسانی و غیره افتتاح خواهد شد.
استاندار مرکزی تصریح کرد: در همان روز بیمارستان ولیعصر اراک نیز بهره برداری می‌رسد و اکنون بیمارستان زنان و زایمان سینا آشتیانی اراک فعالیت خود را آغاز کرده و دیالیز اولین بیمار خود را نیز پذیرش کرده است.