افزایش ۶۰ درصدی سامانه‌های هوشمند در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:تعداد سامانه‌های هوشمند محورهای مواصلاتی استان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.

کرمانشاه-محمدعلی محمدی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:تعداد سامانه‌های هوشمند محورهای مواصلاتی استان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی با اشاره به بازدید انجام شده از محورهای مواصلاتی استان به همراه فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت:استان کرمانشاه به عنوان استان پیشرو در هوشمندسازی راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.
وی عنوان کرد:با توجه به پیگیری و رایزنی انجام شده و نگاه توسعه محور مرکز مدیریت راه‌های کشور، سامانه‌های هوشمند استان از  ۱۹۱ مورد به ۳۱۰ مورد افزایش می‌یابد و برای این افزایش ۶۰ درصدی بیش از ۱۰۰ میلیارد اعتبار صرف شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با ابراز امیدواری از راه‌اندازی این تعداد سامانه تا پایان سال گفت:هوشمندسازی راه‌ها سبب ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و تسهیل و تسریع در حمل و نقل ناوگان مسافری و باری می‌شود.کهریزی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق دارد گفت: خوشبختانه نگاه اربعینی به جاده‌ها و پذیرش گردشگران ورودی و خارجی مدنظر است و امید داریم با برنامه‌های انجام شده استان کرمانشاه را به عنوان هاب منطقه غرب کشور در زمینه هوشمندسازی معرفی کنیم.