آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب شیرین کنارک به چابهار

فرماندار شهرستان ویژه چابهار:

فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: شروع خط دوم انتقال آب شیرین کنارک به چابهار با اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریال یکی دیگر از اقدامات مثبت دولت سیزدهم در سواحل بلوچستان است که می‌تواند کمک بزرگی به شبانه روزی شدن آب شهر چابهار بعد از گذشت چند دهه کند

آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال  آب شیرین کنارک به چابهار

فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: شروع خط دوم انتقال آب شیرین کنارک به چابهار با اعتبار  ۱۷ هزار میلیارد ریال یکی دیگر از اقدامات مثبت دولت سیزدهم در سواحل بلوچستان است که می‌تواند کمک بزرگی به شبانه روزی شدن آب شهر چابهار
بعد از گذشت چند دهه کند.
به گزارش ایسنا، جواد سپاهی در بازدید از طرح خط دوم انتقال  آب شیرین کنارک به چابهار با تشریح بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی در چابهار اظهار کرد: به دستور وزیر نیرو اعتبارات مهمی برای حوزه آب در نظر گرفته شد که خط لوله‌ای از سد کهیر کنارک بزودی اجرایی می‌شود.
وی افزود: در دولت سه ساله شهید آیت الله رئیسی خدمات و اقدامات مهمی در شهرستان چابهار انجام گرفته و مصوبات سفرهای ایشان در حال اجرایی شدن است.
فرماندار چابهار گفت: توجه  شهید جمهور به چابهار در خصوص پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی ستودنی است.
وی بیان کرد: در حوزه راه‌های روستایی بویژه در بخش‌های پلان و پیرسهراب اقدامات بسیار مهمی انجام شده و خیلی‌ها به بهره‌برداری رسیده است.
سپاهی با اشاره به حادثه خیز بودن جاده‌های جنوب بلوچستان، خاطرنشان کرد: استانداردسازی جاده‌های جنوبی چابهار به نیکشهر، چابهار به کنارک و چابهار به سایر مناطق در حال عملیاتی شدن و در بعضی از مناطق بزرگراه‌های استاندارد ساخته شده و به بهره‌برداری رسیدند.
وی ادامه داد: آبرسانی در دولت شهید رئیسی یکی از خدمات ماندگار بود و در بخش پلان و پیر سهراب و بخش مرکزی چابهار بسیاری از روستاها به خط انتقال آب وصل و آبرسانی روستایی انجام شده است.
فرماندار چابهار با اشاره به اینکه در حوزه برق رسانی در روستاها بیش از ۲۰۰ ترانس و افزایش خط انتقال در بسیاری از روستاها از دیگر اقدامات خوب است، افزود: دولت شهید رئیسی اقتدار نظام را در دنیا نشان داد و امیدواریم دولت چهاردهم این اقتدار را ادامه داده و بتواند جایگاه کشورمان در جهان را ثابت و اجازه دخالت در مسائل مختلف را به هیچ کشوری ندهد.