از ۳۰۰ روستای البرز به ۲۹۱ روستا گازرسانی شد

سرپرست شرکت گاز البرز در مجمع عمومی مطرح کرد:

سرپرست شرکت گاز استان البرز در مجمع عمومی ضمن تشریح و تبیین دستاوردهای این شرکت گفت: در استان البرز ۳۰۰ روستا وجود دارد که به ۲۹۱ روستا گازرسانی انجام شده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز در مجمع عمومی ضمن تشریح و تبیین دستاوردهای این شرکت گفت: در استان البرز 300 روستا وجود دارد که به 291 روستا گازرسانی انجام شده است.
به گزارش ایلنا ، کامران ایمانی فولادی در جلسه مجمع که در شرکت ملی گاز ایران برگزار شد با تمرکز بر ارزش نیروی انسانی بیان کرد: تعداد نیروی رسمی در شرکت گاز البرز 432 نفر و نیروی پیمانکار 611 نفر است.
وی با تاکید بر اینکه 27 درصد از سمت های شرکت گاز استان البرز خالی است، اضافه کرد: با خارج شدن 40 نفر از نیروهای شرکت گاز استان البرز از سیستم در 5 سال آینده انتظار داریم برای ایجاد انگیزه میان همکاران رتبه شرکت تغییر پیدا کند.
سرپرست شرکت گاز استان البرز با اشاره به عبور مشترکان گاز استان البرز از مرز یک میلیون مشترک تاکید کرد: با توجه به این مولفه ها برای ارائه خدمات مطلوب از بخش آموزش به همکاران غفلت نشده و تحقق اهداف در بخش آموزش از مهم ترین برنامه های گاز البرز بوده است، مضاف بر این در بند «دال» و «واو» 144 نفر در این شرکت جذب شده اند.
گازرسانی به روستاهای استان البرز در دولت شهید رئیسی از دیگر بخش های سخنان ایمانی فولادی بود که در این باره گفت: در استان البرز 300 روستا وجود دارد که به 291 روستا گازرسانی انجام شده است.
وی بیان کرد: پروژه گازرسانی در استان البرز از سال 1368 شروع شده و از آن زمان تا قبل از استقرار دولت شهید رئیسی به 171 روستا معادل 58 درصد گازرسانی شده است، بعد از استقرار دولت سیزدهم در سفر نخست شهید جمهور به کرج مقرر شد تا پایان سال 1402 به 42 درصد روستاهای باقی مانده استان که در مناطق صعب العبور بود گازرسانی شود.
سرپرست شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: با نگاه ویژه شرکت ملی گاز ایران  توانستیم پروژه گازرسانی به 42 درصد از روستاهای صعب العبور که در مناطق کوهستانی قرار دارند -و به اذعان پیمانکاران یکی از دشوارترین پروژه های گازرسانی بود- به پایان برسانیم.
ایمانی فولادی درباره عملکرد کلی شرکت گاز استان البرز بیان کرد: در نصب انشعابات 99 درصد، در اشتراکات 116 درصد، پوشش گازرسانی از نظر خانواری رشد 103درصد، اجرای خطوط 147 درصد و در گازرسانی 117درصد عملکرد این شرکت بوده است.
 بهینه سازی 630 موتورخانه
وی در مورد بهینه سازی موتورخانه ها بیان کرد:در این راستا 630 موتورخانه بهینه سازی شده  و حدود 28 درصد صرفه جویی انرژی شده است.
وی با اشاره به راه اندازی قرار گاه جهادی جمع آوری انشعاب های غیر مجاز شهید عجمیان در شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: در زمستان سال 1402 با وجود همه عوامل تاثیر گذار 40 کیلومتر شبکه غیر مجاز و  700 انشعاب رگلاتور و علمک غیر مجاز جمع آوری شد.
سرپرست شرکت گاز استان البرز بر کاهش 42 درصدی حوادث خانگی در سال 1402 در استان البرز تاکید کرد و ادامه داد:برای رسیدن به این هدف از سال 1400 تا کنون 15 هزار نفر ساعت آموزش برگزار کردیم که 8 هزار نفر ساعت دانش آموز در این آموزش ها شرکت کردند.
وی خاطر نشان کرد:از اهداف مهم سال جدید بهره برداری از خط 36 اینچ است که اگر انجام نشود منجر به قطعی گاز در استان البرز شده که از شرکت ملی گاز ایران درخواست می شود تا نگاه ویژه ای به این پروژه داشته باشد.