هلال احمر زنجان آماده راه اندازی پایگاه امداد و نجات ریلی است

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان:

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: با همکاری راه آهن منطقه شمالغرب آماده راه اندازی پایگاه امداد و نجات ریلی در این استان هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: با همکاری راه آهن منطقه شمالغرب آماده راه اندازی پایگاه امداد و نجات ریلی در این استان هستیم.
به گزارش مهر، حکمت الله هاشمی در جلسه هماهنگی برای راه اندازی خانه هلال در راه آهن و هماهنگی ایجاد پایگاه امداد و نجات ریلی، گفت: اهداف بلندی برای ایجاد جامعه آماده و حمایت از سلامت انسان‌ها دارد که این مقوله‌ها رکن اصلی شرح وظایف هلال احمر محسوب می‌شود که به واسطه مردم و تیم‌های سازماندهی مردم محقق می‌شود.
وی اظهار داشت:از ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر در داخل کشور آنطور که باید استفاده نمی‌شود و حق مطلب در خصوص حمل و نقل ریلی که مهمترین و مؤثرترین بخش حمل و نقل سرعت عمل بالایی را دارد، ادا نمی‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه خانواده‌ها تأثیرگذار در نجات جان افراد هستند، اظهار داشت: بر اساس عدم آموزش و از دست دادن زمان طلایی بسیاری از افراد در منزل جان خود را از دست می‌دهند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:با توجه به پیشرفت تکنولوژی باید آموزش را رکن اصلی در سطح جامعه قرار دهیم.
هاشمی ادامه داد: هلال احمر استان پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جدیدی برای احداث در دست دارد تا سرعت عمل را ارتقا داده و در زمان طلایی به نجات آسیب دیدگان از حوادث برویم.