توجه ویژه به نورپردازی زیرگذرها، پل‎ها و روگذرها

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز:

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر استانداردسازی و رفع ایرادهای روشنایی نورپردازی پل ها، زیرگذرها و روگذرهای شهر تاکید کرد.

تبریز-توفیقی
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر استانداردسازی و رفع ایرادهای روشنایی نورپردازی پل ها، زیرگذرها و روگذرهای شهر تاکید کرد.
هادی بدری در جلسه با سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز اظهار داشت:بررسی میدانی و احصاء ایرادات روشنایی زیرگذرها، روگذرها و پل های سطح شهر، اجرای نورپردازی و رفع ایرادات احتمالی آنها در اسرع وقت ضروری است.
بدری افزود:بعد از رفع کامل ایرادات نورپردازی زیرگذرها، روگذرها و پل ها، رسیدگی به نورپردازی ورودی های شهر و تغییر چهره نورپردازی این نقاط باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر حمایت، همراهی و همکاری ستاد معاونت خدمات با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت:شهردار محترم تبریز همواره در سخنان خود بر زیباسازی و رسیدگی به وضعیت نورپردازی های سطح شهر بخصوص ورودی های تبریز تاکید ویژه ای دارند و ضروری است در این راستا با همکاری و مشارکت ستاد معاونت خدمات و سازمان سیما ، منظر گام های جدی برداشته شود.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت:آبنماهای شهری یکی از المان‎های تاثیرگذار در زیبایی بصری فضاهای شهری هستند و در این خصوص اصلاح، بازسازی، رفع نواقصات و نورپردازی آب نماهای متعدد شهر تبریز نیز باید مورد توجه ویژه سازمان سیما، منظر قرار گیرد.