پرسپولیس با جدایی ترابی و اسماعیلی فر به مشکل نخواهد خورد

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس :

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: به نظرم این مربی نیاز به زمان دارد تا خود را به شرایط فوتبال ایران عادت دهد.او یک مربی حرفه‌ای است و می‌تواند خیلی زود با بازیکنان تیم ارتباط بگیرد.

پرسپولیس با جدایی ترابی و اسماعیلی فر به مشکل نخواهد خورد

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: به نظرم این مربی نیاز به زمان دارد تا خود را به شرایط فوتبال ایران عادت دهد.او یک  مربی حرفه‌ای است و می‌تواند خیلی زود با بازیکنان تیم ارتباط بگیرد.
وی در مورد جدایی احتمالی (علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر) گفت: به نظرم اگر جدایی این بازیکنان قطعی شده باید بلافاصله بازیکنان جایگزین مشخص و معرفی شوند. در پستی که اسماعیلی فر در آن بازی می‌کند به نظرم پرسپولیس اصلاً به مشکل نخواهد خورد چون بازیکنانی در تیم وجود دارند که می‌توانند در پست مدافع راست بازی کنند.
وی افزود : در پست مهدی ترابی هم همین طور، بازیکنانی وجود دارند که حتی می‌توانند بهتر از او بازی کنند. تنها جایی که پرسپولیس باید فکر اساسی برای آن کند، خط دروازه است. امیدوارم مدیران جایگزین مناسبی برای بیرانوند پیدا کنند. پست دروازه بانی حساس است و بازی کردن در آن با سایر پست‌ها تفاوت دارد و فردی که به عنوان دروازه‌بان انتخاب می‌شود باید تجربه لازم را داشته باشد و خودش را با شرایط وفق دهد. بیرانوند در این چند سال عملکرد خیلی خوبی در تیم داشت و قهرمانی‌های پرسپولیس با کمک‌های او به دست آمد.
کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: هر دروازه بانی که جایگزین بیرانوند می‌شود باید از تجربه بالایی برخوردار باشد. ناگفته نماند که پرسپولیس همیشه پرسپولیس می‌ماند و مدیران باید بازیکنان جدید به خدمت بگیرند. گاریدو باید روش اوسمار را در پیش بگیرد و با بازیکنان ارتباط بسیار خوبی برقرار کند.