بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد

داود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها‌ی لیگ برتر:

داود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها‌ی لیگ برتر درمورد بررسی شرایط محل برگزاری بازی‌های شمس آذر، آلومینیوم اراک، چادرملو و هوادار، اظهار داشت: تا این لحظه ورزشگاه‌های دستگردی و نصیری یزد، شرایط برگزاری بازی را ندارند. به یزد ۲ هفته مهلت داده‌ایم که پس از آن شرایطش را بررسی خواهیم کرد. چمن این استادیوم سال گذشته بسیار ضعیف بود و باید شرایط خیلی خوبی داشته باشد. اگر الزامات لازم رعایت شده باشد، به استادیوم مجوز می‌دهیم.

بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد

داود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها‌ی لیگ برتر درمورد  بررسی شرایط محل برگزاری بازی‌های شمس آذر، آلومینیوم اراک، چادرملو و هوادار، اظهار داشت: تا این لحظه ورزشگاه‌های دستگردی و نصیری یزد، شرایط برگزاری بازی را ندارند. به یزد ۲ هفته مهلت داده‌ایم که پس از آن شرایطش را بررسی خواهیم کرد. چمن این استادیوم سال گذشته بسیار ضعیف بود و باید شرایط خیلی خوبی داشته باشد. اگر الزامات لازم رعایت شده باشد، به استادیوم مجوز می‌دهیم.
وی درخصوص مشکلات سایر ورزشگاه‌ها، گفت: ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک باید مشکل VIP را حل کند و سکوهایش باید رنگ‌آمیزی شوند. چمن این ورزشگاه قارچ دارد که باید برطرف شود و قول حل آن را داده‌اند.
وی ادامه داد: ورزشگاه تختی شرایط بسیار خوبی دارد. تاکنون مشکل میکسدزون را حل کرده‌ایم. ورودی خبرنگاران جدا می‌شود و جایگاه آنها محصور خواهد شد. جایگاه ناظر داوری باید پایین‌تر بیاید و تاکنون ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است. ورزشگاه همین حدود هم هزینه دارد و قرار است استقلال و پرسپولیس نیز کمک کنند.
رفعتی در خصوص کاهش بار ترافیکی اطراف ورزشگاه تختی اظهار داشت: با دستور رئیس فدراسیون فوتبال، بازی‌ها فقط پنجشنبه‌، جمعه و زیر نور برگزار می‌شود. اطراف ورزشگاه اوج ترافیک نداریم و پلیس قطعاً تمهیداتی می‌اندیشد. مردم شرق تهران حق دارند از فوتبال لذت ببرند. بازی‌های استقلال و پرسپولیس به‌جز مقابل یکدیگر و تیم‌های سپاهان و تراکتور، تا پایان فصل در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد. این دیدارهای بزرگ به تشخیص سازمان لیگ و مسابقات لیگ نخبگان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.