مخالفت سازمان بازرسی با افزایش بودجه

نماینده سازمان بازرسی در جلسه فدراسیون فوتبال با پیشنهاد افزایش ۱۰۰ میلیارد تومانی سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری مخالفت کرده است.

نماینده سازمان بازرسی در جلسه فدراسیون فوتبال با پیشنهاد افزایش ۱۰۰ میلیارد تومانی سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری مخالفت کرده است.
به گزارش تسنیم، فدراسیون فوتبال روز شنبه در جلسه‌ای با ریاست مهدی تاج موارد مختلف دستورالعمل کارگروه نظارت بر قراردادها را با حضور مدیران چند باشگاه بررسی کرد و در نهایت دو قانون ممنوعیت عقد قرارداد بیش از یک سال با بازیکنان بالای 30 سال را به 35 سال تغییر و تعداد سهمیه بازیکنان خارجی را نیز از 1+4 به 1+5 افزایش داد.
پس از این اتفاق فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای پیشنهاد افزایش  100 میلیارد تومانی سقف بودجه باشگاه‌ها را بررسی کرد که این پیشنهاد با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه و در نهایت با آن مخالفت شد.
پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد، در جلسه‌ای که روز یکشنبه برای افزایش 100 میلیاردی سقف بودجه باشگاه‌ها برگزار شده، نماینده سازمان بازرسی یکی از اعضای حاضر در جلسه بوده که با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای افزایش سقف بودجه مخالفت کرده است.
نماینده سازمان بازرسی افزایش سقف بودجه در مقطع کنونی و در حالی که بسیاری از باشگاه‌ها نقل‌و‌انتقالات خود را براساس سقف بودجه 325 میلیاردی انجام داده‌اند را غیرمنطقی و ناعادلانه دانسته و به همین دلیل با این پیشنهاد مخالفت کرد.
پیشنهادی که در صورت تصویب از سوی هیئت رئیسه، قطعاً شائبه‌های موجود درباره برخی مسائل در فدراسیون فوتبال را افزایش خواهد داد. ضمن اینکه تصمیمات ناگهانی و لحظه‌ای در فدراسیون می‌تواند آفت بزرگی برای فوتبال ایران باشد و اعتبار دستورالعمل سازمان لیگ را نیز زیر سؤال ببرد و بر اعتبار فدراسیون نیز خدشه وارد کند.