تیم‌های آسیایی در والیبال پیشرفت کرده‌اند

فرهاد قائمی تاکید کرد؛

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت:تمامی تیم‌های آسیایی در والیبال پیشرفت کرده اند و شیوه نمایش آن‌ها در مسیر درستی قرار گرفته است.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت:تمامی تیم‌های آسیایی در والیبال پیشرفت کرده اند و شیوه نمایش آن‌ها در مسیر درستی قرار گرفته است.
به گزارش مهر، فرهاد قائمی مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از برتری سه بر صفر برابر نوجوانان بحرین، اظهار داشت: دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران در اردوی بحرین رقابت با نوجوانان این کشور بود. دیدار خوبی برگزار کردیم و خدا را شکر توانستیم از تمامی بازیکنان در این دیدار استفاده کنیم و درنهایت هم پیروز میدان باشیم.
قائمی با اشاره به کیفیت تیم بحرین ادامه داد:در جریان تورنمنت‌ها و دیدارهای دوستانه اخیر مدام شگفت‌زده می‌شویم. تمامی تیم‌ها در والیبال پیشرفت کردند و شیوه نمایش آن‌ها در مسیر درستی قرار گرفته است.دیگر خبری از اشتباهات سطحی نیست و بحرین هم از این قائده مستثنی نمانده و والیبال خوبی را برابر تیم ما ارائه دادند.
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: بازیکنان زیر ۱۸ سال در مقطع سنی‌ای قرار دارند که کنترل کردن کامل هیجانات آن‌ها در جریان مسابقه دشوار است. این دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران بود و قطعاً در ادامه بهتر خواهیم شد. البته در این دیدار نیز به تدریج کنترل رقابت را در دست گرفتیم و درنهایت از عملکرد بازیکنان رضایت داریم.
قائمی در خصوص اهمیت نتیجه در دیدارهای تدارکاتی گفت: در مسابقات تدارکاتی بیشتر به‌دنبال این هستیم تا بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گیرند و محک بخورند. برد و باخت در این دیدارها مهم نیست و همین‌که خروجی لازم را به‌دست آوریم و با شرایط خوب مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را آغاز کنیم کفایت می‌کند.