دلیل عدم توافق پرسپولیس با دروازه‌بان تیم ملی الجزایر

اوساما بن‌بوت، دروازه‌بان سوم تیم ملی الجزایر نمی‌تواند پیراهن پرسپولیس را بپوشد و به دلیل بازی برای او اس ام آلجر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آفریقا باید در کشورش بماند.

دلیل عدم توافق پرسپولیس با دروازه‌بان  تیم ملی الجزایر

اوساما بن‌بوت، دروازه‌بان سوم تیم ملی الجزایر نمی‌تواند پیراهن پرسپولیس را بپوشد و به دلیل بازی برای او اس ام آلجر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آفریقا باید در کشورش بماند.
گفتنی است ، بعد از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه تلاش خود را ابتدا برای جذب دروازه‌بان ایرانی انجام دادند اما مذاکره با گزینه‌هایی نظیر پیام نیازمند، محمدرضا اخباری و حتی امیر عابدزاده به نتیجه نرسید. در میان گزینه‌های خارجی نیز مذاکره با یک دروازه‌بان برزیلی صورت گرفت اما باشگاه او رضایتنامه‌اش را به مقصد پرسپولیس صادر نکرد.
حالا رضا درویش تأکید کرده که با یک دروازه‌بان به توافق رسیده‌ اما او به دلایلی نمی‌تواند پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. این دروازه‌بان که درویش از ذکر نام او خودداری کرده، اوساما بن‌بوت الجزایری است. دروازه‌بانی ۱۸۸ سانتیمتری که سابقه همکاری یک ساله با خوان کارلوس گاریدو را در او اس ام آلجر دارد و مورد تأیید سرمربی پرسپولیس نیز هست.
دلیل توافق نکردن با بن‌بوت، حضور او در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آفریقا است. او اس ام آلجر در روزهای ۱۲ و ۱۹ شهریورماه باید ۲ بازی حساس مقابل خاموس تونس انجام دهد و به همین دلیل علاقه‌ای به جدایی بازیکنان کلیدی خود ندارد. مسئولان او اس ام الجزایر حتی به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده‌اند که بعد از برگزاری این ۲ بازی مجوز انتقال اوساما بن‌بوت را صادر می‌کنند که این مسأله با مخالفت درویش و گاریدو همراه شده است.
اوساما بن‌بوت ۲۹ ساله بعد از آنتونی ماندره‌آ و مصطفی زقبا که به ترتیب عضو کان در فرانسه و داماک در عربستان هستند، دروازه‌بان سوم تیم ملی الجزایر محسوب می‌شود. او فقط یک بار در بازی‌های غیر رسمی درون دروازه تیم ملی ایستاده و شانس آنچنانی برای سبقت از ۲ دروازه‌بان دیگر ندارد. حالا حضور او در پرسپولیس منتفی شده و گاریدو و درویش باید با دروازه‌بان دیگری پای میز مذاکره بنشینند.