برای هر کسی نتیجه خوب یک معنی دارد

فاطمه امینی بانوی ملی‌پوش تیراندازی :

فاطمه امینی بانوی ملی‌پوش تیراندازی در گفت و گو با تسنیم ، در پایان مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر در المپیک پاریس اظهار داشت: رکوردی که ثبت کردم، نسبتاً خوب بود. از عملکرد خودم راضی هستم و تمام تلاش خود را انجام دادم تا نتیجه خوب بگیریم. برای هر کسی نتیجه خوب یک معنی دارد برای عامه مردم کسب مدال است، ولی ما تجربه زیادی نداشتیم و سطح المپیک بسیار بالا است و تمام قهرمانان این رشته حضور داشتند و مسابقه پرفشاری بود.

فاطمه امینی بانوی ملی‌پوش تیراندازی در گفت و گو با  تسنیم ،  در پایان مسابقات تفنگ بادی 10 متر در المپیک پاریس اظهار داشت: رکوردی که ثبت کردم، نسبتاً خوب بود. از عملکرد خودم راضی هستم و تمام تلاش خود را انجام دادم تا نتیجه خوب بگیریم. برای هر کسی نتیجه خوب یک معنی دارد برای عامه مردم کسب مدال است، ولی ما تجربه زیادی نداشتیم و سطح المپیک بسیار بالا است و تمام قهرمانان این رشته حضور داشتند و مسابقه پرفشاری بود.
وی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا رکورد خوبی را ثبت کنیم. از عملکرد خودم به نسبت خودم با این سطح از فشار راضی بودم. قسمت نبود فینالیست شویم و مدال بگیریم. تلاش می‌کنیم در المپیک بعدی بهترین نتیجه را بگیریم.
بانوی تیرانداز کشورمان در پاسخ به این سوال که چه تجربه ای از المپیک به دست آوردید، گفت: المپیک یک تجربه متفاوتی نسبت به سایر مسابقات دارد و کاملا جدید بود. بر اساس تیرهایی که زدم یک سری نکات را متوجه شدم که بعداً باید تصحیح یا تقویت شود.
امینی در خصوص میزبانی المپیک عنوان داشت: اولین بار بود در المپیک شرکت می‌کردم و نسبت به چیزهایی که از المپیک‌های قبلی شنیده بودیم تصورات دیگری داشتم. در این مسابقات تیراندازی در شهر دیگری بود و اصلا در دهکده اصلی ورزشکاران نبودیم. در دهکده تیراندازی هم شرایط خاصی وجود داشت.