کاربرد فناوری های نوین در مهندسی عمران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز تاکید کرد؛

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های علمی نخبگان و نقش کاربردی فناوری های نوین در اجرای برنامه های راهبردی مدیریت شهری تاکید کرد.

تبریز-توفیقی
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های علمی نخبگان و نقش کاربردی فناوری های نوین در اجرای برنامه های راهبردی مدیریت شهری تاکید کرد.
سامان احمدزاده جلسه هم اندیشی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با مشاور استاندارآذربایجان شرقی در امور فناوری و ریاست بنیاد نخبگان استان در راستای بهره مندی از ظرفیت های موجود و کاربرد فناوری های نوین در مهندسی عمران گفت: نخبگان به مثابه بازوی توانمند علمی برای مدیران شهری هستند.
وی همچنین در این نشست که با حضور رضا حاتمی مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور فناوری، یوسف زندی ریاست بنیاد نخبگان استان و مهدی نیکبخت مشاور شهردار تبریز برگزار شد گفت: ترکیب نگاه‌های تخصصی متفاوت به یک موضوع تاثیر بسزایی در اجرای موفق آن دارد.
احمدزاده اظهار داشت:استفاده از فناوری های نوین در مهندسی عمران و اجرای پروژه های عمرانی راه‌حل‌های کارآمدتری را به دنبال دارد و این نخبگان هستند که می‌توانند با هم‌اندیشی نظر دهند تا یک فکر به محصول تبدیل شود.
وی افزود:استفاده از نظریات نخبگان، تجارب آنان و علم به روز که  به نوعی بازوی توانمند علمی برای مدیران شهری است می تواند منجر  به موفقیت در اجرای پروژه‌ها شود و ما افتخار می کنیم که بتوانیم توسعه و پیشرفت کار ها و مسیر خود را از راه علم و دانش پیش ببریم.
احمدزاده گفت:امیدورام در راستای استفاده از طرح‌های فناورانه، این جلسات ادامه پیدا کند و ما با وارد شدن به حوزۀ عملیاتی، زمینه‌ای را فراهم کنیم تا پژوهش‌های نخبگان، محور قرار گیرد و نتیجۀ نهایی استخراج و عملیاتی شود.
در این نشست درباره خدمات و دستاوردها و نیز مشکلات و موانعی که بر سر راه توسعۀ تولیدات فن‌آور و دانش‌بنیان وجود دارد، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.