یزدانی راحت می‌تواند بروکس را ببرد

منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد؛

منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در خصوص المپیک ۲۰۲۴ و شانس کسب مدال از سوی آزادکاران کشورمان گفت : با توجه به شرایط فعلی، حسن یزدانی و امیر حسین زارع شانس مدال کشتی آزاد ایران هستند که درمورد رنگ مدال‌شان باید کشتی آنها را با حریفان مستقیم‌شان دید. متأسفانه سبک وزن‌های ما یک مقدار مشکل دارند اما امیدوارم آنها هم بتوانند نتیجه لازم را به دست آورند.

یزدانی  راحت می‌تواند بروکس را ببرد

منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در خصوص المپیک 2024 و شانس کسب مدال از سوی آزادکاران کشورمان گفت : با توجه به شرایط فعلی، حسن یزدانی و امیر حسین زارع شانس مدال کشتی آزاد ایران هستند که درمورد رنگ مدال‌شان باید کشتی آنها را با حریفان مستقیم‌شان دید. متأسفانه سبک وزن‌های ما یک مقدار مشکل دارند اما امیدوارم آنها هم بتوانند نتیجه لازم را به دست آورند.
وی درباره اینکه نبود روس‌ها چقدر می‌تواند در کیفیت رقابت‌ها تاثیر گذار باشد، گفت: صددرصد تأثیرگذار است و رقابت‌ها متفاوت برگزار می‌شود اما شرایط امروز کشتی دنیا خیلی با گذشته فرق کرده است. شما وضعیت کشتی دنیا را پیش از فروپاشی شوروی سابق و کشورهای کمونیستی ببینید. آن زمان کشتی شرایط دیگری داشت، کشتی‌ کوبا آیا با امروز قابل مقایسه است؟
برزگر که در چندین دوره المپیک و مسابقات جهانی هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران را برعهده داشت، درمورد مبارزه حسن یزدانی با آرون بروکس تصریح کرد: کشتی‌ بروکس را دیده‌ام، خیلی سرراست کشتی می‎گیرد. او به سبک یزدانی کشتی می‌گیرد، بنابراین حسن راحت می‌تواند بروکس را ببرد.
نایب‌قهرمان المپیک 1976 مونترال در پاسخ به این پرسش که آیا کتف یزدانی برای او مشکلی در المپیک ایجاد نخواهد کرد، گفت: الان دیگر کسی نیست که او را اذیت کند. حریفان از اسم یزدانی می ‌ترسند.