مجوز تأسیس ۲ پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد

از سوی وزارت علوم؛

مجوز تأسیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی نجف آباد و قزوین از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

مجوز تأسیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی نجف آباد و قزوین از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.
به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز بادکو رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تاسیس پردیس پارک گفت:پردیس‌های پارک علم و فناوری به منظور فراهم کردن زمینه توسعه فعالیت موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان ساختارهای تکمیل کننده و گسترش فعالیت‌های کارآفرینانه تأسیس شده است.
وی افزود: پردیس پارک علم و فناوری به شکل گیری کسب و کارهای دانش بنیان در درون و مجاورت دانشگاه‌ها کمک می‌کند و دسترسی موسسات و سازمان‎های متقاضی به نوآوران و فناوران را فراهم خواهد کرد.
پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مساحتی بیش از ۲۱ هزار مترمربع تاسیس شده است و دارای ۱۲ مرکز تحقیقاتی، ۱۹۳ کارگاره و آزمایشگاه در زمینه‌های شیمی، فیزک، برق، کامپیوتر، مواد، مکانیک، معماری و ...است. این پردیس با بیش از  ۲۴ هزار دانشجو و ۳۵۰ عضو هیات علمی در مجاورت ۷ شهرک صنعتی بزرگ قرار گرفته است.از جمله اهداف این واحد دانشگاهی در برنامه بلند مدت خود واگذاری زمین‌ با مالکیت بلند مدت به واحدهای فناور مستقر در پارک است.
پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با در اختیار داشتن بیش از ۱۳ هزار مترمربع جهت فعالیت شرکت‌های  دانش بنیان با هدف افزایش ثروت از طریق ارتقاء فرهنگ نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر علم و فناوری تاسیس شده است.