بازدید رئیس هسته گزینش جنوب از شرکت نفت و گاز آغاجاری

با حضور مدیر و اعضای هسته مرکزی صنعت نفت جنوب با حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با مدیر عامل و جمعی از مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

اهواز-محمدی
با حضور مدیر و اعضای هسته مرکزی صنعت نفت جنوب با حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با مدیر عامل و جمعی از  مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
مدیر عامل شرکت آغاجاری در این دیدار ضمن خیر مقدم و تشریح اقدامات شرکت آغاجاری طی یکسال گذشته بیان کرد: شرکت آغاجاری دومین شرکت بهره بردار بزرگ کشور به لحاظ قدمت  است که با تولید یک پنجم نفت مناطق نفت خیز جنوب به عنوان شاهراه حیاتی نفت جنوب ایران شناخته شده است.
مهندس جواد تقی زاده عنوان کرد: وجود نیروی انسانی فنی و توانمند یکی از شاخصه های اصلی شرکت آغاجاری است که با استفاده از این ظرفیت توانستیم از ابتدای سال گذشته تا کنون بیش از ۴۰ هزار بشکه به ظرفیت این شرکت افزوده شد .
مهندس تقی زاده با اشاره به پتانسیل نیروی انسانی متخصص در شرکت آغاجاری گفت: با پشتوانه نیروی انسانی متعهد و ایثارگری که در شرکت وجود دارد توانستیم علاوه بر افزایش ظرفیت تولید ۲۴ پروژه بزرگ عام المنفعه از جمله تکمیل جاده جایزان به امیدیه،تونل بین شهری امیدیه به میانکوه ، کارخانه آسفالت،کارگاه تعمیر شیرهای صنعتی ،کارگاه بتن و .... را اجرایی کنیم .
مهندس تقی زاده با بیان مشکلات کارکنان افزود : کارکنان در این شرایط که تاسیسات همگی دچار فرسایش هستند، سختی آب و هوا و کمبود های منطقه در حال تلاشند و ما باید صدای رسای آنان برای رفع این مشکلات باشیم .
مدیر هسته گزینش جنوب نیز ضمن قدردانی از اقدامات شرکت آغاجاری هدف از این بازدید را بررسی مشکلات و دغدغه های کارکنان دانست و افزود : نیروی انسانی در شرکت های بهره برداری یک سرمایه گران بهاست که ما وظیفه داریم برای حفظ این سرمایه صدای آنان را به مدیران بالادستی انتقال دهیم.مهندس علی سالمی با اشاره به رسالت و وظایف هسته گزینش بیان کرد:ایجاد تعامل و هم افزایی با شرکت ها یکی از
برنامه های هسته گزینش در جهت آسیب شناسی و بیان راهکار های مناسب در راستای جلوگیری از رشد آسیب های سازمانی است.
مهندس سالمی افزود:در حوزه پیشگیری از آسیب های سازمانی باید دوره های آموزشی تخصصی و اعتقادی بصورت منظم و بر اساس نیاز کارکنان انجام شود که این موضوع نیازمند تعامل همه مجموعه ها است.
مدیر هسته گزینش جنوب در ادامه گفت:طی دو سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پرونده در سطح جنوب مورد بررسی قرار گرفت که در طی سالهای گذشته بی سابقه بود.در پایان مدیر منابع انسانی شرکت آغاجاری عنوان کرد : در شرکت آغاجاری  بیش از ۶۸۰۰ نیروی انسانی رسمی و غیر رسمی مشغول به فعالیت هستند و در دولت سیزدهم بیش از ۱۱۴۰ نفر از نیروهای مدت موقت و ارکان ثالث مشمول طرح تبدیل وضعیت شدند.