تدوین طرح جامع شهری شهرقدس به صورت جدی پیگیری شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرقدس:

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرقدس بر تسریع در تدوین طرح جامع شهری به عنوان پیش‌نیاز برنامه‌های کلان توسعه شهری و تامین نیازمندی‌های آن تاکید کرد.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرقدس بر تسریع در تدوین طرح جامع شهری به عنوان پیش‌نیاز برنامه‌های کلان توسعه شهری و تامین نیازمندی‌های آن تاکید کرد.
روح‌انگیز یوسفی در نطق پیش از دستور خود در جلسه روز سه‌شنبه ۹ مردادماه، گفت:برخی از موارد در جلسات گذشته نیز مطرح شده که با توجه به اهمیت آنها لازم است تا حصول نتیجه مطلوب مجددا مطرح و مورد پیگیری قرار گیرد.
یوسفی افزود:طرح جامع شهری یکی از این موارد است که پیش‌نیاز تدوین برنامه‌های کلان توسعه شهری و تامین نیازمندی‌های آن بوده و باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ترافیکی ورودی سرخه‌حصار، بیان کرد: مردم این منطقه هر روز ساعت‌ها در ترافیک زیرگذر موجود گرفتار شده و مطالبه جدی در رفع این موضوع دارند که در جلسات گذشته شورا مباحثی درخصوص توسعه زیرگذر موجود یا احداث تقاطع غیرهمسطح مطرح شد. از شهرداری تقاضا دارم طرح نهایی خود را در این زمینه به صحن شورا ارائه نماید.
یوسفی در ادامه به نواقص پارک بانوان پرداخت و افزود: این پارک تنها مکان اختصاصی بانوان است که هنوز برخی از مشکلات مطرح شده برطرف نشده و لازم است به صورت ویژه مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.
تقویت و رونق پایگاه‌های ورزش صبحگاهی، بازدید و حمایت از انجمن بیماری‌های خاص و بحث بیمه و رفاهیات کارکنان شهرداری از دیگر موضوعات مطرح شده توسط نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرقدس بود.