دستمزد ۶۰ میلیاردی بازیکنان با کیفیت فنی همخوانی ندارد

رسول کربکندی کارشناس فوتبال :

رسول کربکندی کارشناس فوتبال در مورد اینکه پیش بینی اش از لیگ برتر فصل آینده چیست ؟ گفت : از نظر فنی امیدوارم با حضور مربیان خارجی که به لیگ برتر ما آمده اند شاهد رشد و پیشرفت فنی فوتبال مان باشیم و این مربیان تاثیرگذار باشند. متاسفانه لیگ برتر ما از نظر فنی تماشاگران را راضی نمی کند بخصوص وقتی آنها لیگ برتر خودمان را با فوتبال های خارجی مقایسه می کنند. در فوتبال ما مدام اعتراض و حاشیه است و یک ربع توپ را به بیرون می زنند، مصاحبه ها اغلب غیر فنی و حاشیه ای است.

رسول کربکندی کارشناس فوتبال در مورد اینکه  پیش بینی اش از لیگ برتر فصل آینده چیست ؟ گفت : از نظر فنی امیدوارم با حضور مربیان خارجی که به لیگ برتر ما آمده اند شاهد رشد و پیشرفت فنی فوتبال مان باشیم و این مربیان تاثیرگذار باشند. متاسفانه لیگ برتر ما از نظر فنی تماشاگران را راضی نمی کند بخصوص وقتی آنها لیگ برتر خودمان را با فوتبال های خارجی مقایسه می کنند. در فوتبال ما مدام اعتراض و حاشیه است و یک ربع توپ را به بیرون می زنند، مصاحبه ها اغلب غیر فنی و حاشیه ای است.
کربکندی با اشاره به مباحث فساد در فوتبال گفت: آرزویم این است که فوتبال ما هر روز پاک تر و سالم تر از روز قبل باشد البته نمی توان گفت همه فوتبال دنیا سالم سالم است! با این حال در فوتبال کشورمان دستمزدهای میلیاردی که به برخی بازیکنان پرداخت می شود با واقعیت این فوتبال همخوانی ندارد فوتبالی که در آن درآمد زیادی وجود ندارد چگونه چنین ارقامی را به بازیکنان می دهد؟
این کارشناس فوتبال تصریح کرد: به یک بازیکن برای یک فصل 60 میلیارد تومان دستمزد می دهند آیا از نظر فنی این دستمزد شایسته آن بازیکن است؟ بازیکنان هم خیلی تند تند بین تیم ها جابجا می شوند و هر جا پول بیشتری بدهند به آن تیم می روند! یک عده خاصی از بازیکنان باعث رشد دستمزدها شده اند و چنین ارقامی را دریافت می کنند که اصلا این دستمزدهای میلیاردی با سطح فنی و فوتبالی که ارائه می دهند همخوانی ندارد. از سویی دیگر نمی دانم آن سقف بودجه ای که اعلام شد به کجا رسید؟ ظاهرا در فوتبال ما دور زدن قانون راحت است.