کشتی به دنبال طلسم ‌شکنی

جدال ۶ فرنگی کار ایران در آوردگاه المپیک؛

رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از امروز (دوشنبه) ۱۵ مردادماه در پاریس آغاز خواهد شد و تیم ملی فرنگی ایران با ۶ نماینده و ترکیب کامل در این آوردگاه بزرگ روی تشک می‌رود.

کشتی به دنبال طلسم ‌شکنی

رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از امروز (دوشنبه) ۱۵ مردادماه در پاریس آغاز خواهد شد و تیم ملی فرنگی ایران با ۶ نماینده و ترکیب کامل در این آوردگاه بزرگ روی تشک می‌رود. در این دوره از المپیک به غیر از محمدرضا گرایی تمامی کشتی‌گیرانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند، در این رویداد مهم حضور دارند. گرایی که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به نشان خوش رنگ طلا رسیده بود اما در این دوره از رقابت‌ها طبق چرخه انتخابی برابر سعید اسماعیلی شکست خورد و به این ترتیب او که خودش موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود به دلیل شکست برابر اسماعیلی نتوانست جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد و اسماعیلی دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی را در المپیک پاریس را از آن خود کرد.
در المپیک توکیو هدایت تیم ملی کشتی فرنگی برعهده محمد بنا بود و این تیم موفق به کسب یک طلا و یک برنز در ۵ وزن شد. اما در این دوره از رقابت‌ها هدایت تیم ملی کشتی فرنگی برعهده حسن رنگرز است. کاروان ورزش ایران در هفته نخست رقابت‌ها موفقیت چشم‌گیری کسب نکرد و حالا اهالی ورزش امیدوارند از امروز که مسابقات کشتی شروع می‌شود، شور و هیجان به کاروان ورزش ایران هم منتقل  شود.