تجليل شهردار رشت از گروه خبري روزنامه آفرينش در دفتر سرپرستي گيلان

به مناسبت فرارسيدن روز خبرنگار دكتر شوقي شهردار مردمي كلانشهر رشت به اتفاق مهندس فروتن رئيس روابط عمومي شهرداري رأس ساعت ۸ صبح در دفتر سرپرستي روزنامه آفرينش واقع در ميدان امام حسين بلوار شهيد چمران حضور پيدا كرد و از خبرنگار و سرپرست روزنامه‌ آفرينش تجليل به عمل آورد.

تجليل شهردار رشت از گروه خبري روزنامه آفرينش در دفتر سرپرستي گيلان

رشت -  سيداكبر خوشحال
به مناسبت فرارسيدن روز خبرنگار دكتر شوقي شهردار مردمي كلانشهر رشت به اتفاق مهندس فروتن رئيس روابط عمومي شهرداري  رأس ساعت 8 صبح در دفتر سرپرستي روزنامه آفرينش واقع در ميدان امام حسين بلوار شهيد چمران حضور پيدا كرد و از خبرنگار و سرپرست روزنامه‌ آفرينش تجليل به عمل آورد.
گفتني است ابتدا كودكي 6ساله بنام الميرا سادات خوشحال به نمايندگي از كودكان اهالي بلوار شهيد چمران (ميدان امام حسين) با دسته گلي از شهردار و هيأت همراه استقبال كرد. سپس ضمن خيرمقدم گفت: چون پدر و مادرم خبرنگار هستند اهالي و بچه‌هاي محل مرتباً به ما مراجعه مي‌كنند و مي‌گويند  بنويسيد چرا هنوز ما يك پارك كودك نداريم.
البته وقتی صحبت شروع شد مسائلی که از طرف مردم و همسایگان مطرح شده بود را به عرض شهردار محترم رساندیم و بیان کردیم که يك و دو تا پارك كوچك در اين منطقه وجود دارد كه متأسفانه فاقد روشنايي است. جايگاهی براي معتادان شده است. از طرفي نه تنها هيچ امكاناتي نداريم بلكه كوچه‌هاي شهيد نظري و شهيد عارف رضاپور هم تبديل به جاده خاكي شده است و با يك نم‌نم باران فاضلاب‌ها به خانه‌هاي مردم هدايت مي‌شود.  خوشبختانه دكتر شوقي شهردار مردمي رشت از انتقادات اصولي كه مطرح شد استقبال كرد و گفت: مطمئن باشيد اين موارد را در دستور كار قرار مي‌دهم و بزودي پارك كودك مجللي را احداث خواهيم كرد.
وقتي از شهردار سوال كردم تا چه حدي از انتقاد استقبال مي‌كنيد گفت: نواقص بايد مطرح شود اگر سرپوش بگذاريم هيچگاه تحول نخواهيم داشت. البته من هم از اهالي قلم خصوصاً پيشكسوتان عزيز خبرنگار تقاضا دارم هيچگاه در انعكاس خبر عجولانه اقدام نكنيد و همچنان بر وظايف خطير خبرنگاري اشاره داشت و گفت شما خبرنگاران عزيز پل ارتباطي مردم با مديران هستيد. بايد سعي كنيد، درست قلم بزنيد و يك تحليلگر خوبي باشيد. از شهردار رشت سوال كردم كه براي ورودي‌هاي شهر چه برنامه‌اي داريد گفت: تلاش دارم تا با حمايت‌هاي همه‌جانبه اعضاي شورا و شهروندان عزیز ورودي‌هاي شهر رشت را به صورت زيبا و مناسب و در شأن شهروندان فهيم كلانشهر رشت بسازم. چون اعتقاد دارم كه شهرداري بايد پيشگام مردم‌داري باشد.
شهردار رشت همچنان افزود: همزمان نورپردازي و ايجاد روشنايي‌هاي لازم در فرم هاي جديد و زيبا را در دستور كار خود دارم تا در مجموع شهر رشت از ورودي‌هاي شيك و زيبا برخوردار شود كه با حفظ اصول فني و ايمني از شكوه و زيبايي لازم بهره‌مند باشد.
شايان ذكر است وقتي اهالي ميدان امام حسين بلوار شهيد چمران از حضور شهردار كلانشهر رشت در دفتر روزنامه آفرينش باخبر شدند و هر كدام به شكلي از خدمات دكتر شوقي در جهت رفع ترافيك شهر با ايجاد پل‌هاي بزرگ تقدير به عمل آوردند و از شهردار خواستند تا هر چه سريعتر تكليف ساختمان‌هاي نيمه تمام و مغازه‌هايي كه رها شده است را به سرانجام برساند چون ساختمان‌هاي نيمه تمام و مغازه‌‌هاي رها شده در بلوار شهيد چمران به صحنه ناخوشایند تبدیل شده است. خوشبختانه دكتر شوقي در پاسخ به اين موارد گفت با تلاش اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت و با كمك رئيس كل دادگستري استان بزودي ساختمان‌ها و مغازه‌هاي شهرداري را تحويل مي‌گيريم و همچنان براي ايجاد رفاه اهالي راه‌اندازي خواهيم كرد.
در پايان شهردار رشت از همكاران در سرپرستی  روزنامه آفرينش و  خصوصا"از الميرا سادات خوشحال كودك خردسال هم با لوح تقدير و اهداي هدايايي تجليل به عمل آورد. اي كاش همه مديران روابط عمومي ادارات نيز روش مهندس فروتن رئيس روابط عمومي شهرداري رشت را الگوي خود قرار دهند و با تعامل بیشتر با مردم و اصحاب رسانه ها جهت کمک و همیاری در حل مشکلات شهر و رضايتمندي مردم گام بردارند. ان شاءالله