بیمه درمانی انفرادی بهترین خدمات بیمه دی

مدیر بیمه دی در استان کردستان:

علی رضایی ضمن تبریک روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بیمه دی سال ۸۳ در سطح کشور شروع به فعالیت کرده است و خانواده های شهدا و ایثارگران سهامداران عمده این شرکت هستند.

اسرین مقصودی _ سنندج
علی رضایی ضمن تبریک روز خبرنگار  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بیمه دی سال 83 در سطح کشور شروع به فعالیت کرده است و خانواده های شهدا و ایثارگران سهامداران عمده این شرکت هستند.
وی افزود :بیمه عمر بهادار را بر پایه طلا برای اولین بار در کشور راه اندازی کرده است که با استقبال گسترده مخاطبان همراه شده است.
مدیر بیمه دی در کردستان یادآور شد:هم اکنون نزدیک به ۲۵ دفتر نمایندگی در استان کردستان فعالیت دارند و به صورت تقریبی ۸۰ برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.
وی در خصوص ارائه خدمات بیمه تکمیلی به خبرنگاران اعلام کرد که امکان همکاری با رعایت قوانین و مقررات بیمه ای مقدور می‌باشد.
همزمان با برگزاری نشست خبری طاهر موهبتی ، مدیر عامل بیمه دی در تهران به صورت آنلاین روز خبرنگار را تبریک گفتند.
درود و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‎گیرد.فرصت را مغتنم شمرده و به بهانه روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوزه رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، از همراهی، همدلی و تلاش شما در مسیر رشد و تعالی بیمه دی صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، از درگاه ایزد متعال بهترین ها را برایتان آرزومندم.