پرسپولیس با چهره ای متفاوت

لیست بازیکنان پرسپولیس برای فصل بیست و چهارم تغییرات زیادی داشته است اما این ابهام وجود دارد که آیا نفرات روی نیمکت و داخل زمین جدید می توانند به راحتی جای قبلی ها را پر کنند.

پرسپولیس با چهره ای متفاوت

لیست بازیکنان پرسپولیس برای فصل بیست و چهارم تغییرات زیادی داشته است اما این ابهام وجود دارد که آیا نفرات روی نیمکت و داخل زمین جدید می توانند به راحتی جای قبلی ها را پر کنند.
پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به خوبی می‌داند نه تنها باید از عنوان خود دفاع کند بلکه رویای قهرمانی در آسیا با فرمت لیگ نخبگان را نیز برای طرفداران خود برآورده کند.
تابستان پر التهاب پرسپولیس این بار نه تنها با اسم علیرضا بیرانوند عجین شده بود بلکه مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، احمد گوهری، علی نعمتی، مهدی عبدی و وحدت هنانوف نیز تصمیم به جدایی گرفتند.
درویش پس از جدایی بیرانوند دنبال پر کردن جای خالی او رفت. احمد گوهری با ادعای ایستادن به طور ثابت در چارچوب دروازه پرسپولیس در باشگاه حاضر شد اما باشگاه حاضر نشد قول حضور ثابت به او بدهد تا خیلی زود او نیز جدا شده این تیم محسوب شود. پرسپولیس پس از شکست در مذاکره با محمدرضا اخباری سراغ گزینه‌های خارجی رفت تا بالاخره «الکسی گندوز» به عنوان فرد مورد اعتماد گاریدو با پرسپولیس قرارداد امضا کند.
دانیال اسماعیلی فر، وحدت هنانوف و علی نعمتی به عنوان مدافعان کناری سه فصل اخیر همراه با عبدالکریم حسن از پرسپولیس رفتند اما پرسپولیس توانست قرارداد فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی را تمدید کند تا تنها معضل این تیم در حال حاضر نداشتن دفاع چپ با تجربه باشد.
این تیم در خط میانی با بازگشت فرشاد احمدزاده پس از عملکرد مطلوب با پیراهن سپاهان و همچنین جذب بازیکن آینده داری همچون یعقوب براجعه یکی از بهترین خطوط میانی را در تقابل با مدعیان لیگ برتر خواهد داشت.
علی علیپور پس از چهار فصل دوری از پرسپولیس تصمیم به بازگشت گرفت تا شاید بتواند بار دیگر آقای گلی لیگ برتر را به اسم یک پرسپولیسی کند. این تیم در خط حمله عیسی آل کثیر را نیز به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد تا در کنار هافبک‌هایی با میل نفوذ همچون احمدزاده و عالیشاه و امیری برای هر خط دفاعی ترسناک به نظر بیایند. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس اسم مهدی عبدی را از هم از لیست بازیکنان خارج کرد تا نشان دهد کیفیت برای او بیشتر از کمیت در هر پست و جناحی است.