افزایش رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان اعلام کرد:

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان گفت: ۱۷ کد رشته جدید با تضمین اشتغال به رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان گفت: ۱۷ کد رشته جدید با تضمین اشتغال به رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان اضافه می‌شود.
غلامرضا مالکی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در پذیرش مهرماه، در ۲۱ مرکز و در قالب ۱۲۴ رشته در مقطع کاردانی و ۱۰۲ رشته در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان پذیرش خواهیم داشت. از این تعداد کد رشته، ۱۷ کد رشته، رشته‌های جدیدی هستند که به صورت تضمین اشتغال اجرا خواهند شد.  
مالکی افزود:برای این ۱۷ کد رشته، حدود ۴۰۰ نفر ظرفیت پیش‌بینی شده است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم مراکز مجری برای این ۴۰۰ نفر تعهد اشتغال داشته‌اند. وی با بیان اینکه از سال گذشته تا به امروز فقط یک مرکز جدید به نام دانشگاه علمی کاربردی شهرک سلامت ارم را داشته‌ایم، ادامه داد: از مهرماه سال گذشته هیچ مرکزی اجازه فعالیت پیدا نکرد مگر اینکه بحث تضمین اشتغال رشته‌ها را به عهده بگیرید.
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان یادآور شد: مرکز هلال احمر یکی از مراکز تخصصی ما است که بنا به دلایلی از سال گذشته نتوانستیم از ظرفیت هلال احمر استفاده کنیم، اما با مصوبه‌ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجددا از مهر امسال با چهار کد رشته ما این مرکز را در جمع مراکز علمی کاربردی استان خواهیم داشت.  
وی در پایان افزود: به لحاظ دوره‌های تخصصی که این مجموعه اجرا خواهد کرد، امیدواریم گام موثری در تربیت نیروی مهارتی مورد نیاز دستگاه متقاضی(جمعیت هلال احمر) داشته باشیم.