می‌خواهم از گرفتن مدال طلا لذت ببرم

لاشا تالاخادزه ، قوی‌ترین مرد المپیک پاریس :

لاشا تالاخادزه، قوی‌ترین مرد المپیک پاریس پس از گرفتن سومین مدال طلای خود گفت : به دلیل مصدومیت من و قدرت سایر رقبا، کار در المپیک پاریس سخت‌تر بود. بازی‌های المپیک واقعا مهم است و تنها کاری که می‌خواستم انجام دهم گرفتن مدال سوم بود.

لاشا تالاخادزه، قوی‌ترین مرد المپیک پاریس پس از گرفتن سومین مدال طلای خود گفت : به دلیل مصدومیت من و قدرت سایر رقبا، کار در المپیک پاریس سخت‌تر بود. بازی‌های المپیک واقعا مهم است و تنها کاری که می‌خواستم انجام دهم گرفتن مدال سوم بود. من این کار را کردم و اکنون برای هر سه فرزندم یک طلای المپیک دارم. بزرگ‌ترین ثروت من این مدال‌هاست زیرا به‌دست آوردن آن بسیار سخت بود. می‌خواهم از گرفتن این مدال طلا لذت ببرم. پس از آن، اگر شرایط جسمانی‌ام این شانس را بدهد، در این وزنه‌برداری می‌ماند.
کاخی کاخیاشویلی، رییس فدراسیون گرجستان نیز گفت: برای یک ورزشکار سنگین وزن خیلی سخت‌تر است که برای مدت طولانی در فرم خود بماند. اگر تالاخادزه بتواند چهارمین طلای المپیک را بگیرد، قطعا عنوان بهترین وزنه‌بردار تاریخ را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد. این رویای من است که لاشاتالاخادزه چهارمین طلای المپیک خود را جشن بگیرد.