اتحاد، همدلی و همفکری رمز پیشرفت ما برای ارائه خدمت شایسته و بهتر است

رئیس منتخب سال چهارم شورای اسلامی شهر گرگان:

رئیس منتخب سال چهارم شورای اسلامی شهر گرگان، رمز پیشرفت برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان را اتحاد، همدلی و همفکری عنوان کرد.

گرگان-قهرمان
رئیس منتخب سال چهارم شورای اسلامی شهر گرگان، رمز پیشرفت برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان را اتحاد، همدلی و همفکری عنوان کرد.
حمیدرضا آقاملایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان بیان کرد:اگر می خواهیم خدمات بهتر و پویاتری داشته باشیم باید به انسجام برسیم، اختلاف نظر وجود دارد اما برای خدمت به مردم انسجام داریم و نتیجه آن را به عینه خواهیم دید.
آقاملایی، رمز پیشرفت برای ارائه خدمت بهتر و شایسته تر به شهروندان گرگانی را اتحاد، همدلی و همفکری عنوان کرد.
وی تصریح کرد:از طرف همه همکاران قول می دهیم با وحدت و انسجام سال آخر را بهتر از سال های دیگر رقم خواهیم زد و از شهردار نیز انتظار داریم برنامه اولویت بندی شده خود را به ما ارائه دهد تا بدانیم می‌خواهند تا پایان سال چه پروژه هایی را به شهروندان تحویل دهند.
آقاملایی بیان کرد:شورای اسلامی شهر گرگان خانه شماست، لازم است رسانه ها در صحن شورا حضور داشته باشند تا به ما در ادامه مسیر کمک کنند.
وی با بیان اینکه حاصل کار شورای دوره ششم را در امسال خواهیم دید، گفت:نشست‌های ۹ نفره را در شورا برای خدمت به شهروندان خواهیم داشت و شهردار نیز برنامه خود را در صحن شورا ارائه می دهد.