برخی با یک نتیجه در یک رویداد دست به تخریب می زنند

نوشاد عالمیان عضو تیم ملی تنیس روی میز در المپیک :

نوشاد عالمیان یکی از سه بازیکن ایران در رقابت های تنیس روی میز بازی های المپیک بود ، از عملکرد خود در این دوره بازی های المپیک و در کل نتایج اخیرش در مسابقات مختلف دفاع کرد و نسبت به انتقادهایی که نسبت به این موضوع و عملکرد سرمربی تیم ملی مطرح می شود، واکنش نشان داد.

برخی با یک نتیجه در یک رویداد دست به تخریب می زنند

 نوشاد عالمیان یکی از سه بازیکن ایران در  رقابت های تنیس روی میز بازی های المپیک بود ،  از عملکرد خود در این دوره بازی های المپیک و در کل نتایج اخیرش در مسابقات مختلف دفاع کرد و نسبت به انتقادهایی که نسبت به این موضوع و عملکرد سرمربی تیم ملی مطرح می شود، واکنش نشان داد.
وی گفت: حذف من از بازی های المپیک به خاطر شکست برابر هاریموتو بود. بازیکن بزرگ ژاپنی که این روزها در بهترین فرم ممکن بدنی‌اش قرار دارد. او پیش از المپیک و در مسابقات استار کانتندر بانکوک در هر سه بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل به عنوان قهرمانی دست یافت. در المپیک هم تا جمع هشت بازیکن برتر پیش رفت و در این مرحله به کسی باخت که قهرمان المپیک شد.
این ملی پوش تنیس روی میز تصریح کرد: اما گویا برخی از باخت من خوشحال هستند و سعی دارند با مطرح کردن صحبت های غیرمنطقی آن را به گونه ای دیگر جلوه دهند. حتی در این راه اقدام به انتقادهای مغرضانه هم می کنند و صحبت های بی ربطی را هم نسبت به سرمربی تیم ملی (جمیل لطف الله نسبی) مطرح می کنند که اصلا شایسته و به حق نیست. صحبت هایی که مطرح می شود واقعا بی انصافی است.
عالمیان تصریح کرد: همینکه انتظارات از تنیس روی میز بالا است به خاطر عملکرد خوبی است که بازیکنان در مسابقات مختلف داشته اند. همان عملکرد و نتایج، انتظارات را بالا برده است و حالا صحبت هایی عنوان می شود که قابل قبول نیست. برخی نتایج مسابقات مختلف را فراموش می کنند و با یک نتیجه در یک رویداد دست به تخریب می زنند. ورزش برد و باخت دارد. ما هم برای برد تلاش می کنیم اما اینگونه صحبت ها باعث تضعیف روحیه مان می شود.
این ملی پوش تنیس روی میز خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که موافق انتقاد نباشیم اما انتقاد باید سازنده باشد و با غرض ورزی متفاوت است. تنیس روی میز در حال رشد است اما به جای اینکه با صحبت های شان دلگرم مان کنند، باعث تضعیف روحیه می شوند.
عالمیان با بیان اینکه زمانیکه جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی شد، رنکینگ تیمی ایران ۳۰ بود و الان ۱۷ هستیم، گفت: کسانی که مدام انتقاد می کنند به امکانات و تفاوت شرایط ما در این زمینه با دیگر کشورها دارند. واقعا امکانات ما نسبت به دیگر کشورها خنده دار است. با این شرایط در حال رشد هستیم اما گویا در ایران اینگونه جا افتاده که همه از ما ضعیف تر هستند و در هر شرایطی ما باید برنده باشیم.