کسب ۴ مدال در تاریخ ادوار المپیک بی‌نظیر بود

بهرام مشتاقی مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی:

بهرام مشتاقی مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره عملکرد کشتی فرنگی در المپیک پاریس، گفت : کاری که در پاریس شد، از المپیک لندن هم بالاتر بود؛ ۴ مدال کسب شد که تاکنون نداشتیم و این خود یک حماسه دیگر است. در لندن ۳ طلا داشتیم و اینجا ۴ مدال. در تاریخ ادوار المپیک ۴ مدال نگرفتیم. باید این حماسه را حفط کنیم.

بهرام مشتاقی مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان  درباره عملکرد کشتی فرنگی در المپیک پاریس، گفت : کاری که در پاریس شد،  از المپیک لندن هم بالاتر بود؛ ۴ مدال کسب شد که تاکنون نداشتیم و این خود یک حماسه دیگر است. در لندن ۳ طلا داشتیم و اینجا ۴ مدال. در تاریخ ادوار المپیک ۴ مدال نگرفتیم. باید این حماسه را حفط کنیم.
وی  افزود: ما حتی در ۲ وزن دیگر هم می‌توانستیم مدال بگیریم که نشد. می‌توانیم در ۲ وزن دیگر هم مدال بگیریم که باید ببینیم تدبیر کادر فنی چیست. مسابقات جهانی نزدیک است و می‌توانیم مدال‌ها را بیشتر کنیم. برادران گرایی هم بیرون هستند که می‌توان آنها را با تغییر وزن به تیم ملی دعوت کرد.
مشتاقی با بیان اینکه نفرات ما بسیار عالی کشتی گرفتند و بی‌نظیر بودند، یادآور شد: میرزازاده اگر در گروه دیگر بود می‌توانست به فینال بیاید و شاید نقره می‌گرفت. امیدوارم سال‌های آینده طلا بگیریم. الان ۲ سنگین‌وزن خوب داریم و از فردین هدایتی هم نباید بگذریم. مدال سنگین‌وزن برای ایران است.