ما عادت داریم قهرمان شویم

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس :

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره شرایط این روزهای پرسپولیس گفت : برای فصل جدید تیم خوبی داریم. البته بعضی بازیکنان رفتند و بعضی آمدند. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر بازیکنان خوبی برای ما بودند ولی فوتبال همین است. بازیکنان می‌آیند و می‌روند. ما بازیکنان خوبی خریدیم و امیدوارم تمام تلاششان را برای تیم بکنند چون ما عادت داریم قهرمان شویم و باید تلاش کنیم دوباره قهرمان شویم. نه تنها در لیگ بلکه قهرمان جام حذفی هم شویم و در آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. بنابراین اهداف بزرگی در پرسپولیس داریم.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره شرایط  این روزهای پرسپولیس گفت : برای فصل جدید تیم خوبی داریم. البته بعضی بازیکنان رفتند و بعضی آمدند. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر بازیکنان خوبی برای ما بودند ولی فوتبال همین است. بازیکنان می‌آیند و می‌روند. ما بازیکنان خوبی خریدیم و امیدوارم تمام تلاششان را برای تیم بکنند چون ما عادت داریم قهرمان شویم و باید تلاش کنیم دوباره قهرمان شویم. نه تنها در لیگ بلکه قهرمان جام حذفی هم شویم و در آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. بنابراین اهداف بزرگی در پرسپولیس داریم.
وی در خصوص همکاری با گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس گفت : آقای گاریدو مربی باتجربه‌ای است و کار کردن با او جالب خواهد بود. او از فرهنگ جدیدی آمده و قطعا با چالش‌هایی روبرو خواهد شد و به او بستگی دارد که با چالش‌ها چطور برخورد کند. تا الان کار کردن با او جالب بوده و امیدوارم با او قهرمان شویم چون مهمترین هدف برای ما قهرمانی است و امیدوارم حضور گاریدو به ما در این فصل کمک کند.
وی در خصوص  بازیکنان جدیدی که‌ به پرسپولیس آمدند گفت : بازیکنان جدیدی را که خریدیم دوست دارم. همه بازیکنان با کیفیتی هستند و قطعا به زمان نیاز دارند تا سازگار شوند. خودم این شرایط را داشتم و سپری کردم و می‌دانم که آسان نیست چون هر بار ممکن است با سختی‌هایی روبرو شوند ولی در پرسپولیس همه رابطه خوب و دوستانه‌ای دارند.  فضای خوبی در تیم هست و تمام تلاشمان را می‌کنیم که به این بازیکنان کمک کنیم تا خیلی زود سازگار شوند. امیدوارم آنها این فصل خیلی به من کمک کنند.